רוצים פלייאוף: הערב ב20:15 מכבי אשדוד מגיעה ל"דרייב אין"

רוצים פלייאוף: הערב ב20:15 מכבי אשדוד מגיעה ל"דרייב אין"

אומרים שהתרופה הכי טובה להפסד, בטח להפסד כואב במיוחד היא ניצחון. הערב(שני,20:15) שבוע לאחר התבוסה הביתית הכואבת למכבי ראשון לציון שעצרה רצף של שני ניצחונות רצופים, תנסה מכבי אשדוד להשלים סוויפ עונתי על הפועל תל-אביב ובנוסף בידיעה שניצחון יבריג אותה אל המקום השמיני בטבלת הליגה ששווה מקום בפלייאוף מקום העונה.

באשדוד זוכרים טוב את הניצחון בסיבוב הקודם על האדומים מתל אביב בדרייב אין, כשבמיוחד מארק טולפסן נהנה ממנו מערב קליעה מושבח עם 6 מ-7 מחוץ לקשת, ואשדוד בוודאי תקנה נתונים כאלו גם הערב.

מנגד, החניכים של דני פרנקו מגיעים לאחר הפסד מרגיז בהארכה לעירוני נס ציונה בקרב ישיר על הפלייאוף, ויודעים כי הפסד לדולפינים יכול להוות תסמין נוסף דרך לעונת בלהות, בטח לאחר שבעונה שעברה הגיעו עד לחצי גמר הפיינל פור.

כדי לעצור את המארחת, יצטרכו הלוחמים בצהוב של בראד גרינברג לשים את הדגש על צמד הגבוהים של הפועל, ריצארד האוול ודשון סטיבנס שהגיע מראשון לציון, כשרביב לימונד הרכז הותיק שיפר מאוד את הממוצעים שלו העונה נגד אשדוד.

פול סטול שמוביל את הליגה בלא מעל קטגוריות, יצטרך לקחת על עצמו את המושכות הערב, ובאשדוד יקוו לדקות טובות של הישראלים, בעיקר מצד נמרוד לוי וספנסר וייס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*