רוצים לשהות בגינה ולחוש במטבח? 3 אביזרים שחייבים להכיר!

רוצים לשהות בגינה ולחוש במטבח? 3 אביזרים שחייבים להכיר!

לרבים יש גינה מטופחת שכוללת צמחייה מוריקה, כיסאות ישיבה ואפילו שמשייה, אך כאשר מגיע הזמן להכין אוכל, רבים נכנסים פנימה ונבלעים במטבח. רוצים לנצל את זמן ההכנות בכדי להמשיך וליהנות מהאוויר הפתוח? רוצים להשאיר את ריח הטיגונים בחוץ, להימנע מחימום המטבח בעקבות פעולת התנור ולהשאיר את רצפת המטבח חפה מטיפות מים ומשלל פירורים שנופלים תוך כדי ההכנות? ובכן בהחלט הגיע הזמן להבין כיצד הופכים את החצר הביתית למטבח מתפעל, נוח ומזמין.

  1. ראשית אמצעי בישול

אומנם תנור לא הגיוני להחזיק בחוץ, אך יש אמצעי בישול אחרים שהם הרבה יותר מתאימים ואף שמציעים קשת רחבה של מאכלים ייחודיים, כאלו שתמיד כיף להכין ולאכול בחוץ לצד בירה קרה וכמה חברים טובים. על מה מדובר? ובכן אין ספק שניחשתם נכונה שראשית נמליץ לרכוש גריל גז שמאפשר תוך כמה דקות להעלות לרשת את הנתח הרצוי, ובכך להימנע מהכנות ממושכות במטבח, אך פה אנו מבקשים להוסיף שתי אופציות מנצחות: טאבון ומעשנת.

הטאבון משלים היטב כל מנגל גז, וזאת כיוון שהוא מעשיר את שפע המנות שניתן להכין, למשל פיצה, פוקצ'ות, ירקות קלויים, דגים ואפילו קינוחים. מה עם מעשנת? מציעה עולם ומלואו של מאכלים ושילובים, והיא מאפשרת לשים בלילה את הנתח הרצוי ובבוקר ליהנות ממנה נהדרת בעלת ארומה ייחודית. פה נציין שאם יש מקום, בהחלט ניתן לשלב בין שלושת האופציות, אך לרוב אנשים נאלצים לבחור, ועל כן מוטב להכיר שקיימים מכשירים שעושים גם וגם, למשל מעשנת שהיא גם גריל.

  1. ממשיכים עם כיור

כיור בגינה אינו מצריך הרבה השקעה, אלא רק התארגנות מסודרת ואף פשוטה, אך יחד עם זאת לכיור מסודר יש כוח רב להפוך את כל סביבת העבודה להרבה יותר נוחה. כמו כן, אם רק תוסיפו בצד מתלה למגבת ומדף לצלחות סכום וסירים, אתם כבר משדרגים את הגינה בכמה רמות.

  1. עוצרים לנוח בפינת הישיבה

עם כל הכבוד לחדרים מעוצבים, המטבח הביתי גונב את התואר "לב הבית", וזאת בשל פינת הישיבה שבה כולם מתרכזים בשביל לשוחח, לנוח, לקרוא עיתון ולשתות קפה. אי לכך, גם ליד המנגל הכרחי להציב פינת ישיבה מזמינה ונוחה, ולא, היא אינה צריכה להיות גדולה כמו במטבח הביתי. מדוע? כי מחוץ לבית מתקיימים חוקים אחרים ויש יותר חופש לגלות יצירתיות, כף שמהר מאוד תגלו שגם לצד שולחן קטן ממדים כל המשפחה יכולה לשבת ביחד ולאכול בהנאה.

מה עתה?

תמיד יש להבחין היכן נקודת ההתחלה, כי לעומת המטבח הביתי, במקרה זה לרוב לא הולכים וישר רוכשים את כל הפריטים, אלא אנשים מייצרים את פינת הבישול הרצויה בשלבים. אז אם גם אתם רוצים לבשל ובו זמנית לשהות לצד האורחים שנהנים מהבריזה, תתחילו להבין מה רוכשים קודם וכיצד מתקדמים – בהצלחה.

צילום: באדיבות רוקח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*