רוצים לנצח גם בבית.

רוצים לנצח גם בבית.

בראד גרינברג לא חלם על פתיחת עונה כזו, ללא הספק אחת השנים שהיהודי-אמריקאי לא ירצה לזכור בקריירה.3 נצחונות בלבד מתחילת העונה ויכולת חלשה במיוחד. גרינברג שהתחיל באיחור את בניית הקבוצה לא מצליח לייצב את הקבוצה.

בנוסף לבניית סגל בעייתית גרינברג לא התברך באלת המזל העונה, בעונה הקודמת הצליח גרינברג להעפיל למקום ה-4 והמכובד בליגה הרבה בזכות הרכב יציב ונטול פציעות וחיבור קוסמי בין השחקנים.

זה לא המקרה השנה, מחזור הפתיחה נגד מכבי ת״א התחיל עם שחקני הנוער של אשדוד היות וחצי הרכב הגיע פצוע, ומאז זה הפסיק. שחקנים שהיו אמורים לשחק כמחליפים מוצאים עצמם כשחקני מפתח והתוצאות בהתאם.

מכבי 19, רוזפלט

אייזק רוזנפלט, הישראלי של בראד בעיגול הצבע ככל הנראה מסיים את העונה והתקווה שלא את הקריירה עקב בעיות בריאותיות הולכות ונשנות.

במשחק האחרון מול הפועל חולון הצליחה אשדוד להראות יכולת מצויינת ונראה משהו טוב קורה, עתוספת המאוד משמעותית של הרכש החדש ג׳וש קארטר  שחור ללבוש צהוב אחרי 6 שנים. קארטר זכור לטובה בקבוצה משתי עונות חלומיות עת עלייתה של אשדוד לליגת העל.

הערב תעלה אשדוד למשחק נח יחסית מול הרצליה, מעודדים מהיכולת מול חולון וההתרגשות לקבל את ג׳וש קארטר חזרה מצפים באשדוד לניצחון ביתי ראשון העונה. 20:00 היכל הקריה, בואו לעודד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*