רוב הסטודנטים: "לומדים כל הלילה לבחינות"

רוב הסטודנטים: "לומדים כל הלילה לבחינות"

כך עולה מסקר שיזמה SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, שפורסם בדף הפייסבוק שלה. בסקר הוצגו מספר דרכים להתכונן בצורה מיטבית בתקופת הבחינות שהחלה השבוע.

SCE יזמה סקר בקרב הסטודנטים והסטודנטיות, בו נשאלו מה לדעתם השיטה הטובה ביותר ללמוד וכיצד הם מתכוננים לפני בחינה. הסקר פורסם בדף הפייסבוק של המכללה והנתונים הראו, כי: 48% מהסטודנטים שהשתתפו בסקר ענו כי הם לומדים כל הלילה לפני בחינה. 32% ענו שהדרך הכי טובה היא לישון שמונה שעות רצופות לפני המבחן ובכלל בתקופת המבחנים. 16% ענו כי הדרך הכי טובה היא ללמוד ולהתכונן מראש כמו שצריך וארבעה אחוזים ענו כי לדעתם הדרך הכי טובה להצליח בבחינות היא: "לחיות על שוקולד".

תקופת הבחינות תסתיים באמצע חודש פברואר אז יפתחו הסטודנטים את סמסטר האביב. במהלך הסמסטר הבא סטודנטים בשנים ג' ו-ד' במכללה יחלו להגיש את פרוייקטי הגמר שלהם שיוצגו בסוף השנה בכנסים השונים. עד אז, אנו מאחלים הצלחה רבה בבחינות לכלל הסטודנטים ומאמינים כי הדרך הטובה ביותר להצלחה היא ללמוד טוב, להתכונן מראש, לישון טוב בלילה וכמובן להצטייד בשוקולד למי שצריך.

אודות SCE, המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, הוקמה בשנת 1995 באישור המועצה להשכלה גבוהה, וכיום היא המכללה הגדולה בישראל ללימודי הנדסה. המכללה מפעילה שני קמפוסים, בבאר שבע ובאשדוד, ומעניקה תואר ראשון ושני ברוב מסלולי ההנדסה. כמו כן במכללה ישנם לימודי מכינה במרכז ללימודים קדם אקדמיים. בראש המכללה עומד פרופ' יהודה חדד המכהן כנשיא.

מידע נוסף באתר האינטרנט: www.sce.ac.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*