רובוטים לבריכה לניקוי יסודי ואידיאלי של בריכת השחייה הפרטית

רובוטים לבריכה לניקוי יסודי ואידיאלי של בריכת השחייה הפרטית

רוב הישראלים חולמים על בית פרטי עם גינה מטופחת, מדשאה רחבת ידיים, עצים, פרחים ובריכת שחייה פרטית. לאחר ההשקעה הראשונית בתכנון והקמת הבריכה הפרטית בחצר, חשוב לרכוש גם רובוט לניקוי בריכות שחייה. יש מגוון דגמים של רובוטים לניקוי בריכות שחייה, ביניהם דגמים עתירי טכנולוגיות עם מנגנון לשאיבה עוצמתית ויעילה ומערכת אפקטיבית להברשה וקרצוף הקרקעית.

כדאי לדעת כי לרובוט לניקוי בריכת שחייה תפקיד חשוב לסינון המים, לשמירה על איכות המים ולאיסוף לכלוך, לרבות חלקיקי אבק וחול, ולקרצוף הבריכה מחיידקים, לכלוך ואצות מכל חלקי הבריכה הביתית. בעת רכישת רובוט לניקוי הבריכה חשוב לשים לב לפרמטרים כגון נוחות התפעול, איכות מערכת הסינון, תחזוקה ידידותית וזולה, תקופת אחריות, כיסוי אופטימלי לניקיון הבריכה, מחזור עבודה וכמובן מחיר המוצר. ראוי לציין כי ישנם דגמים המיועדים לבריכות ביתיות יחסית קטנות וישנם דגמים מתקדמים המתאימים גם לבריכות גדולות באורך עד 15 מ'.

איזה סוגים של רובוט לניקוי בריכה ביתית קיימים בשוק המקומי?

יש לנקות באופן שוטף את בריכת השחייה הביתית כדי להימנע מהצטברות לכלוך במים ומפגיעה באיכותם. באמצעות רובוט לניקוי הבריכה דואגים למים צלולים ונקיים, להיגיינה מושלמת ולרחצה נעימה ובטוחה במים. כאשר עומדים לרכוש רובוט לניקוי הבריכה הביתית חשוב לבדוק האם הדגם בו מתעניינים מתאים לגודל הבריכה, האם הרובוט פועל בצורה אוטומטית וללא מגע יד אדם או שמא יש להפעיל אותו ידנית כמו שואב אבק, וכדאי לבדוק האם הדגם הייעודי מסוגל לטפס על דפנות הבריכה לניקוי אופטימלי.

חשוב לוודא כי המכשיר מתאים לסוג המשטח והציפוי בבריכה הביתית, ישנם דגמים חדשניים עם מברשות שונות המיועדות למשטחים שונים כגון ויניל, פסיפס וקרמיקה.

חברה מקצועית ומובילה העוסקת בין השאר בייבוא ושיווק ציוד ואביזרים לבריכות שחייה מציעה מגוון דגמים של רובוטים לבריכה, הדגמים הפופולריים ביותר הם:

  • שואב אוטומטי לניקוי בריכות שחייה עם משאבה של 1 כוח סוס לפחות.
  • רובוט לניקוי בריכה חפורה.
  • רובוט לניקוי בריכה עילית.

בין המותגים המובילים בתחום ניתן למצוא רובוטים לבריכות מתוצרת דולפין (Dolphin), המר (Hammer), אלמוג (Almog) וזודיאק (Zodiac). כל חברה מייצרת ומשווקת מספר דגמים של רובוטים לבריכות עיליות וחפורות, באורכים שונים. ישנם דגמים המיועדים לניקוי ולסינון מי בריכות שחייה באורך עד 8 מ', דגמים מתקדמים יותר מתאימים לניקוי בריכה ביתית עד 12 מ', ודגמים מקצועיים ולרוב גם יקרים יותר מתאימים לניקוי בריכה באורך עד 15 מ'.

הדגמים המתקדמים ביותר פועלים בשקט וללא רעש העשוי להפריע למנוחת הדיירים או לשכנים, הם מתאימים גם לבריכה עם שיפוע ולקרצוף וניקוי יסודי של כל חלקי הבריכה מאחר והרובוט מסוגל לטפס על הדפנות. רובוט איכותי לניקוי בריכת ביתית חייב להיות קל לתפעול ונוח לתחזוקה, וכדאי לרכוש דגם איכותי עם מערכת ניווט מתקדמת לכיסוי שלם של הבריכה, תוך היחלצות ממכשולים ומערכת הברשה וקרצוף בעוצמה גבוהה.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*