רגל וחצי בלאומית: מ.ס אשדוד הפסידה במאני-טיים לבני סכנין

רגל וחצי בלאומית: מ.ס אשדוד הפסידה במאני-טיים לבני סכנין

נס, זה מה שמועדון ספורט אשדוד צריך על מנת לשרוד עוד עונה בליגת העל.
הערב(שבת) אירחו האדומים-צהובים את בני סכנין למסגרת המחזור ה30 של העונה, אך דווקא לאחר שני ניצחונות רצופים מרשימים מעוד נגד קריית שמונה ורעננה, החבורה מאשדוד נכנעה 2-1 לאחרונה בטבלה שככל הנראה ירדה סופית לליגת המשנה, ובכך הקטינה לעצמה במאוד את הסיכויים להשאר בליגה.

אשדוד שהגיעה ללא דין דוד, הסקורר המרשים מהשבוע האחרון וקיבל אדום בשבוע שעבר, נקלעה לפיגור במחצית השנייה מפנדל שלא היה ולא נברא, אותו תרגם שלומי אזולאי החלוץ האורח ליתרון.

אגב, כמה דקות לפני הפנדל יובל יעקובוביץ', הקשר המקומי, הורחק בכרטיס אדום 50 שניות בלבד לאחר שעלה אל כר הדשא, כשגם האדום היה גבולי במיוחד. הדרומיים עוד הצליחו להשוות את התוצאה מפנדל מדויק משלהם, כשדן ביטון המצויין לקח את האחריות, אך 6 דקות לסיום, הקשר הסכנינאי, עטאא ג'אבר הניף את הרגל מ25 מטרים ישר לפינה הימנית של יואב ג'ראפי, והכריע את הכף.

אשדוד באו בטענות חמורות לאחר שריקת הסיום כנגד השופט, אוראל גרינפלד, על כך שזו לא הפעם הראשונה שהוא מקפח את הקבוצה בחודש האחרון, אך יודעים, הליגה השנייה קרובה מתמיד.

בשבוע הבא תצא אשדוד לאצטדיון "המושבה" למשחק מול מכבי פתח-תקווה. ניצחון אשדוד והפער בין השתיים יוקטן לשתי נקודות בלבד כשנותרו לאחר מכן שני משחקים עד סיום העונה, אך הפסד יוריד את אשדוד סופית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*