ראש העיר חשף את האצטדיון החדש של אשדוד. הפתיחה 2022

ראש העיר חשף את האצטדיון החדש של אשדוד. הפתיחה 2022

ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי הוציא לדרך את המיזם הגדול ביותר של אשדוד בנושא הספורט ואחד הצרכים הבסיסיים של עיר בסדר גודל של עיר כמו אשדוד, איצטדיון כדורגל.

את עבודת ההכנה המקדימה ביצעו ברשות הספורט כבר חלפני מס׳ חודשים, יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט העירונית היה האיש מאחורי הקלעים של הפקות הלקחים של שלושת האיצטדיונים האחרונים שנבנו בישראל. יורם וצוות ההכנה ישבו עם מנהלי איצטדיונים, ומתכננים ואספו את כל הרג׳קטים אותם יישמו הלכה למעשה באצטדיון של אשדוד כדי לצמצם ככל שרק ניתן את הטעויות בהקמת האיצטדיון העירוני.

לסרי קיבל ללשכתו את המודל של ההיכל והתרגש במיוחד, זה אמנם יקרה ב-2022 ויש עוד לא מעט עבודה לעשות כדי לגזור את הסרט ביום הפתיחה אך אפשר לומר שבשעה טובה אשדוד יצאה לדרך לקראת איצטדיון שיכיל 16,000 מקומות וחווית צפיה מהמשובחות בישראל.

האיצטדיון הוא חלק מקרית הספורט, אליו יצטרף היכל כדורסל חדיש לא פחות, בריכה אולימפית ומסלולי אתלטיקה, הקיה שתוצב בחלקה הצפוני של העיר, ממש בכניסה לעיר תשדרג את מעמד הספורט של העיר אשדוד שסובלת עכשיו ממתקנים לא ראויים לעיר במעמדה. הראיה תציב את אשדוד כאחת הערים המשמעותיות בספורט הישראלי עם קבוצות במגוון ענפים בליגות הבכירות.

צילומים: דף הפייסבוק הרשמי של ראש העיר

00

פרסומת: 

החלה מכירת הכרטיסים לאירוע הגדול של הקיץ

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*