ראש העיר הגיב – מארגני המחאה חוזרים במוצ״ש לכיכר

ראש העיר הגיב – מארגני המחאה חוזרים במוצ״ש לכיכר

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הגיב אחרי קצת יותר משבועיים של שתיקה ואת התגובה לא אהבו בלשון המעטה מארגני המחאה. לאחר שהוציאו הודעה על דחיית השיירה בשל תנאי מזג האוויר החליטו המארגנים להפתיע ולקיים מחאה נוספת באותה מתכונה, באותו לוקיישן, בניין העירייה.

נשאלת השאלה אם זו לא התראה קצרה ושוחקת מדי עבור המגינים והאם אפקט האלפים ימשיך לפקוד את הכיכר. האם התכנית ששלפו המארגנים בסוף שבוע סוער לא תהיה זו שתהרוס את הרצף הבלתי נתפס של 3 הפגנות רצופות, מוצלחות באופן לא רגיל וזה לא יהיה בעוכריהם? ימים יגידו.

מחאות גדולות יותר, מבוססות יותר קמו ונפלו על החלטות אימפולסיביות, מעניין יהיה לראות אם ההחלטה שלקחה ההנהגה המשותפת רגע לפני סוף השבוע תהיה זו שתעלה הילוך או זו שתסמל את הדעיכה.

תגובתו של העיר ד״ר יחיאל לסרי לא נתנה מענה או תכנית פעולה, בנוסף קבוצת מחאה אחת הודחה מאיחוד הקבוצות ברגע שבחרה להתדיין עם ראש העיר על דעת עצמה ונגד רצונם של שאר מובילי המחאות השונים.

ההפגנה נקבעה לשעה 19:00 ולא מעט פוליטיקאים ואמצעי תקשורת לוטשים עיניים לכיכר העירייה כדי להבין לאן נושבת הרוח. ורוח לא מבוטלת צפויה במוצ״ש.

עוד זרקור מופנה למחלקת פיקוח עירונית, האם יחולקו גם השבת התראות? קנסות? האם התקבלה מלמעלה זריקת הרגעה? אין ספק שהפסקת תנועת הפקחים יכולה להיות מטף הכיבוי שמנמיך את להבות האש.

 

הודעת מארגני ההפגנה על שינוי התכניות:

afgana

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*