ראובן עטר לפני סכנין: לא נפסיד את המשחק

ראובן עטר לפני סכנין: לא נפסיד את המשחק

עם אחת מפתיחות העונה הגרועות בתולדותיה, כשהיא עם אפס נקודות משלושת המחזורים הראשונים, תתארח מחר(ראשון,19:00) מועדון ספורט אשדוד, במשחק חוץ מול בני סכנין, שיתקיים באצטדיון בעכו.

האשדודים לא פיללו לפתיחת עונה כזאת, בטח עם הפסדי בית מאכזבים לקריית שמונה ובשבוע שעבר למכבי פתח תקווה, ויודעים שהפסד נוסף יסבך מאוד את מצבם להמשך העונה.

נקודה חיובית שבאשדוד יכולים לקחת לקראת מחר, היא שאת ניצחון החוץ הראשון שלהם אשתקד, הם עשו במשחק החוץ מול האדומים מהמגזר, אך אז, המצטיין והגיבור של האדומים-צהובים, היה השוער יואב ג'ראפי, שייעדר מבין הקורות גם בהתמודדות מחר.

מבחינה מקצועית, עטר צפוי לפתוח עם מערך של שלושה בלמים, כשניר ברדע יחזור למרכז ההגנה, מלאחר שהושעה בשבוע שעבר עקב ההרחקה אותה קיבל מול ביתר ירושלים, והוא צפוי לשתף פעולה יחדיו עם ויקטור גאנב  ובן-אל אדרי שימשיך לקבל את הקרדיט. מי שצפוי לפנות את מקומו לראשונה מאז העונה שעברה, הוא המגן השמאלי קרלו ברוסיץ', שדי מאכזב מתחילת העונה. אביב סולומון צפוי להחליפו.

עטר אמר לקראת המשחק  מחר "מהמשחק הזה אנחנו חייבים לחזור בלי הפסד. קודם כל לעצור את רצף ההפסדים. עבדנו על כל הבעיות שהיו במשחקים האחרונים ודיברנו גם על העובדה שאחרי שאנחנו סופגים שער, אנחנו מנסים להציל את המולדת ושוכחים לפעמים את העקרונות שלנו ואת החזרה למשחק הטקטי ולעמדות הבסיס".

צילום: דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*