ראובן עטר: הגיע הזמן שנתחיל לנצח

ראובן עטר: הגיע הזמן שנתחיל לנצח

כשבאמתחתה שני הפסדים משני משחקי הליגה הראשונים, מ.ס אשדוד תארח מחר(שבת,19:15) את עירוני קריית שמונה למסגרת המחזור השלישי.

עושה רושם שפגרת הנבחרות עשתה טוב ובאה בזמן לחבורה של ראובן עטר, כשבמהלך השבוע האחרון המטרה העיקרית הייתה בעיקר להכניס לכושר ולעזור בתיאום של שני הזרים החדשים, ויקטור גאנב הבלם ובלסינג אלקה החלוץ.

בצד המקצועי, עטר יודע שאיבוד נקודות נוסף מחר יהווה תסמין שלילי מאוד עבור האדומים-צהובים, כשחסרונו של ניר ברדע הבלם הצעיר,שהורחק במשחק הליגה הקודם מול ביתר ירושלים,  לא עשוי להקל על צבירת הנקודות.

גם היריבה הצפונית מגיעה במומנטום שלישי. במחזור הראשון קריית שמונה של חיים סילבס יצאה עם תוצאת תיקו במשחק מול רעננה, אך במחזור הליגה האחרון הפסידה במגרשה הביתי בעכו למכבי תל אביב. מה שהיה אמור לאפיין הבצורה הדומיננטית ביותר את הצפוניים, היא חוליית ההתקפה, שכוללת את נייג'ל האסלנבייק, שובל גוזלן ואחמד עאבד, אבל עד כמה האורחת מחר לא משכילה לממש זאת.

מבחינת ההרכב למשחק, עטר כאמור ייאלץ להסתדר ללא ניר ברדע, כשמי שעשוי לפתוח כבלם שני לצידו של גאנב, הוא בן אל אדרי הצעיר. יואב ג'ראפי חזר להתאמן עם כדור אך עדיין לא יהיה בסגל מחר, כמו גם חן עזריאל הקשר. מי שיקבלו את המושכות בהתקפה הם מאוריסיו קורדיירו ואלקה, שאף על שמתח שריר באימון אמש, עשוי להכלל בהרכב.

ראובן עטר אמר לקראת המשחק "הגיע הזמן שנתחיל לנצח וניכנס לליגה מבחינת נקודות. יש משחק לא קל, קריית שמונה קבוצה מאוד חזקה ויהיה מאבק טוב".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*