קריית הספורט: עולים לקרקע עם מגרשי האימונים

קריית הספורט: עולים לקרקע עם מגרשי האימונים

ברשות הספורט העירונית מתרגשים לנוכח אישור העליה לשטח בקריית הספורט החדשה שתמוקם בחלקה הצפון מערבי של העיר אשדוד.

כבר בתחילת שנת 2020 יעלו ויבואו הטרקטורים שיחלו בשלב הראשון והמאושר של קריית הספורט שהוא העתקת מגרשי האימונים ממיקומם הנוכחי בסמוך למכללת סמי שמעון ותחנת מכבי האש.

עם סיום המתחם בקרייה החדשה יהרסו מגרשי האימונים לטובת מיזם בניה. מגרשי האימונים החדשים ישמשו את מחלקות הכדורגל והסטנדרטים יהיו גבוהים בעשרות מונים ממתקני האימון הקיימים היום.

תכנון והדמייה באדיבות אפי כוינה

מרשות הספורט נמסר כי זהו המשך ישיר לשיפוץ והעלאת הסטנדרטים במתחם הסינטתי שעבר מהפך הכולל דשא איכותי, תאורת לד מתקדמת והגדלת שטח האימון באופן ניכר, שיפוץ ששינה את אורכות החיים של קבוצות הכדורגל בכלל הגילאים כולל הקבוצות בליגות הנמוכות שזכו למגרש ביתי תקין והולם.

מגרשי האימון ישפרו את חזית שער העיר לבאים מצפון, מתחם מפואר שתוכנן בקפידה באופן מתקדם שייתן מענה לכל צרכי המתאמנים והאוהדים התומכים.

תכנון והדמייה באדיבות אפי כוינה

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״זו אמנם סנונית ראשונה של קריית הספורט העתידים שתהפוך בעזרת השם לאחת מקריות הספורט המתקדמות בישראל אם לא המתקדמת שבהן והכל כאן אצלנו באשדוד.״

תכנון והדמייה באדיבות אפי כוינה

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״מגרשי האימונים הם אמנם יריית הפתיחה של קריית הספורט שעדיין לא אושרה במלואה, אך הסטנדרטים של מגרשי האימונים מקרינים על הסטנדרטים להם אנו מכוונים בתכנון הקרייה עצמה שתכלול אצטדיון חדיש, ארנת כדורסל מתקדמת ועוד עשרות מתקנים ומרכזי מצויינות באיכות ובתכנון הגבוהים והמתקדמים ביותר בישראל. מכאן המקום להודות לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי על הגשמת חזון וחלום המצויינות בספורט וההליכה המשותפת למגה פרוייקט עירוני בסדרי גודל ארציים.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*