קרוב מתמיד אך רק קרוב: הפסד אכזרי 73-76 למכבי אשדוד בחצי גמר הגביע

קרוב מתמיד אך רק קרוב: הפסד אכזרי 73-76 למכבי אשדוד בחצי גמר הגביע

שוב חוזר הניגון, שוב מכבי אשדוד\באר טוביה יוצאת עם משחק הירואי מול קבוצת הפאר של מכבי תל אביב במסגרת חצי גמר הגביע, אך יוצאת רק עם המחמאות.

הערב (שני) התמודדו הדולפינים בהיכל "מנורה מבטחים" מול הקבוצה הביתית, מכבי תל אביב, ולמרות משחק בו הובילו כמאט לכל אורכו, אך בשל דקה אחרונה כואבת במיוחד, בה קלעה מכבי תל אביב שתי שלשות גדולות, הצהובים של בראד גרינברג נופלים שוב בחצי הגמר, והאוהדים? הם יצטרכו למנף ביחד עם השחקנים את המשחק הטוב הערב, להמשך העונה הקשה והאטרקאטיבית.

המשחק עצמו נפתח פחות טוב עבור אשדוד, כשמכבי תל אביב רצה ליתרון 9-2 מהיר, בעיקר בעזרת ג'ון דיבארתלומאו.

2222

אשדוד נכנסה לקצב, בעיקר בעזרת צמד הגבוהים שלה, צ'וברביץ' וגראלד לי שהפגינו ששליטה מתחת לסלים, וריצת 11-2 העניקה לאשדוד יתרון 4, ו19-16 לאחר רבע ראשון.

הקרב נמשך להיות צמוד גם ברבע השני, כשסק הנרי החל להכנס לקצב, וביחד עם לונג העלו את אשדוד ליתרון שיא של 29-23. מכבי תל אביב שוב חזרה ובתום עשרים הדקות הראשונות, לוח התוצאות הראה 35-33 לחניכים של גרינברג.

גם הרבע השלישי לא נטה לטובת מי מהקבוצות, והסתיים ב53-52 לדרומיים, ומכאן הכניסה לעשר הדקות האחרונות.
מכבי אשדוד שוב נראתה רעבה ונלחמה על כל כדור גם בהגנה וגם בהתקפה.

צ'וברביץ' שסיים עם 18 נקודות ו18 כדורים חוזרים, באחד מהערבים הגדולים ביותר שלו, פתח יתרון של 65-57 שתי דקות בתוך הרבע האחרון, ולאחר הרחקה של נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב, נדמה היה שאשדוד בדרך להישג היסטורי מרשים. אלא שדווקא אז המארחים התעוררו.

1111

ביתרון של נקודה לתל אביב, נוריס קול תפר שלשה והעלה ל4 הפרש את קבוצתו, אך התקפה אחת לאחר מכן, היה זה קמרון לונג שהגיב בשלשה גדולה משלו מבדרך לפיגור 72-71 פחות מדקה לסיום.

הכדור עבר לתל אביב, והפעם היה זה פייר ג'קסון שהיה נורא עד הדקה האחרונה, וברך מושלם אחד, קלע שלשה וליקט גם עבירה מאדם אריאל, שקבע 75-71 לתל אביבים. סק קלע שתי נקודות מהירות, ודי ברתלומאו קלע נקודה אחת מהקו (76-73).

סק הנרי קיבל הזדמנות לקלוע מחצי מגרש בשנייה האחרונה, אך לא צלח בניסיון, וסיום הפסד מאכזב ומתסכל מאוד עבור אשדוד.

קלעו לאשדוד: צ'וברביץ' 18 (18 ריבאונדים), לונג והנרי 16 כ"א, לי 9, לוי 6, ווריק 4, אריאל הוניג 2 כ"א.

קלעו למכבי ת"א: ג'ון דיברתולומאו 18, ג'ייק כהן 13, פרחוסקי וטיוס 9 כ"א, ג'קסון, רול וקול 7 כ"א, בולדן 3, זוסמן 2, משעור 1.

צילום באדיבות איגוד הכדורסל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*