קעקועים קטנים וקעקוע עם משמעות – כך תבחרו

קעקועים קטנים וקעקוע עם משמעות – כך תבחרו

קעקועים מסוגים שונים ומשונים כבר מזמן הפכו לנחלת הכלל, ואינם נחשבים למנת חלקם של חלק מצומצם ומובחן ביותר באוכלוסייה, כפי שהיו פעם. כיום, לכולם יש קעקועים – צעירים, מבוגרים ואף קשישים, נשים וגברים, אנשים ממדינות ומתרבויות שונות וכו'. גם בישראל, בה תרבות הקעקועים ואומנות הגוף מפותחת ונפוצה ביותר, ניתן למתו אוסף עצום ומגוון של אנשים המתהדרים בקעקוע זה או אחר, או מעוניינים בכך. עבור כל המתלבטים, ננסה בקטע הבא לתת כמה עצות בסיסיות בנוגע לבחירת הקעקוע/ים שילוו אותם למשך שארית חייהם. האם אתם מעוניינים בקעקועים קטנים או גדולים? בקעקוע עם משמעות או בקישוט גוף סתמי? כיצד לבחור, במידה ואנו מעוניינים להתקעקע?

בחירת גודל ומיקום בגוף בתור התחלה

נתחיל בבחירת המקום בגוף בו נרצה לעשות את הקעקוע, ואת גודלו, פחות או יותר. על המיקום הספציפי בגוף כדאי להחליט אחרי שאנחנו עונים לעצמנו על כמה שאלות – עד כמה אנחנו רוצים (או אכפת לנו) שהקעקוע יהיה גלוי לעיני כל? האם אנחנו מעוניינים שיהיה פרטי ואינטימי (אז נבחר במיקום המוסתר על ידי הביגוד שלנו רוב הזמן) או שאנחנו מעוניינים בקישוט מרהיב עימו נוכל להרשים את כולם/ן? האם אנחנו רוצים לראות אותו בעצמנו מדי יום (אז נבחר מיקום בחלק הקדמי של הגוף) או שמא אין לנו בעיה שהוא יהיה על הגב (או מיקום אחר כלשהו בחלק האחורי של הגוף) ונוכל להציץ בו רק מדי פעם במראה? תשובה לשאלות הללו כבר תצמצם עבורכם משמעותית את ההתלבטות.

לאחר מכן, נרצה לבחור את גודל הקעקוע המתאים עבורנו – קעקוע קטן, בינוני או גדול? זה תלוי כמובן בבחירת המיקום בגוף, כמו גם בבחירת התוכן של הקעקוע – לא כל רעיון מתאים לקעקוע קטן או גדול, ואת הגודל נרצה לקבוע גם בהתאם למידת האינטימיות של הקעקוע – עד כמה אנחנו רוצים שיהיה אישי ופרטי ועד כמה אנחנו רוצים "לחלוק" אותו עם סביבתנו?

בחירת קעקוע עם משמעות

רבים מעוניינים בקעקוע עם משמעות של ממש, לא בקישוט "סתמי". כמובן שהמשמעות היא בעיני המתבונן (או המתקעקע, במקרה זה…) ולכל אחד/ת המשמעויות השונות שלהם ולכן הקעקוע הפוטנציאלי המתאים יותר עבורם. בכל זאת, מקרים נפוצים של קעקועים עם משמעות כוללים קעקועי פורטרטים של פרצופים של אנשים (או בעלי חיים) שהיו קרובים לאותו אדם, שמות של אהובים ואהובות שכבר לא איתנו, פתגמים בעלי משמעות רבה עבור אותו אדם או סמלים מופשטים שונים, המסמלים משהו קונקרטי ומובהק. במידה ואתם מעוניינים בקעקוע עם משמעות, ניתן להתחיל מהרעיונות האלו ולראות לאן הם לוקחים אתכם – מה בעל ערך ומשמעות עבורכם, שניתן להציג בציור/כיתוב פשוט יחסית, על הגוף?

בחירת קעקוע, וספציפית קעקוע עם משמעות, אינה עניין של מה בכך – תנו לתהליך זה את הזמן והמקום הראויים, גם אם זה ייקח לכם כמה חודשים טובים, או אפילו שנים. אחרי הכל, מדובר בציור האישי שלכם, שילווה אתכם מעתה והלאה לכל מקום אליו תלכו…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*