קייט סרפינג ספורט אתגרי עונתי 

קייט סרפינג ספורט אתגרי עונתי 

מאת יחי כהן

קייט סרפינג הוא השילוב המנצח בין אוויר לים, העובדה שכל אחד יכול ללמוד את הספורט הזה מאפשרת לצעירים וצעירים פחות לאמץ אליהם את הקייט סרפינג. הספורט מתאפשר כאשר מתקיימים מספר תנאי מזג אוויר והראשון מביניהם הוא רוח, ככל שתהיה יותר רוח כך הגלישה היא מהנה יותר ומאפשרת ביצועים גבוהים יותר (תרתי משמע).

כושר גופני וקייט סרפינג

קייט סרפינג מתאים לכל אדם, לרוב החל מגיל 13-14 היתרון של ספורט זה הוא שמאוד קל ללמוד אותו ועל אחת כמה וכמה ליישם אותו. רמות הקושי מותאמות לגולש. זמן הלימוד הוא קצר ותוך מספר מפגשים ניתן כבר לעלול על הגלשן וליהנות מגלישה מהנה. ככל שגולשים יותר מפתחים יותר מיומנויות ורוכשים כושר גופני רב יותר. לא מעט החלו את גלישת קייט סרפינג כתחביב והפכו למקצוענים ואף משתתפים בתחרויות בארץ ובעולם. אחד היתרונות הבולטים בספורט אתגרי זה הוא שהיכולת והכושר משתפרים בצורה תמידית, ככל שתרבו באימונים כך תפתחו יכולות רבות וגדולות יותר.

חשיבותו של ציוד קייט סרפינג איכותי

ככל שמפתחים מיומנות גלישה כך גדל הצורך בהישגים נוספים, האמרה של "אם את גולש טוב אז אתה גולש טוב על כל דבר" נכונה אולם לא מדויקת, ממש כפי שנהג מרוצים שרגיל למכונית ספורט מנסה לנצח עם רכב משפחתי, על מנת להגיע לביצועים ולהישגים הטובים ביותר צריך את הציוד הטוב ביותר, על כן כאשר מסיימים את לימודי הקייט סרפינג ולאחר התנסות מספקת, אם אהבתם את הספורט יש עליכם לרכוש ציוד איכותי שמותאם לפי מידותיכם, רק כך תוכלו להפיק את המרב מגלישת קייט סרפינג. היתרונות של ציוד איכותי הוא שתקלות ובעיות אפשריות ממוזערות למינימום בזכות ציוד איכותי, הגלישה חלקה יותר, הרוח מהירה יותר והבטיחות ללא פשרות. בכדי לבחור ציוד מתאים ואיכותי מומלץ לפנות למביני עניין ולמומחים בתחום.

שלומי שוורץ מומחה בתחום הספורט האתגרי – כתיבה מקצועית ושיווקית לאתרי אינטרנט

מקור המאמר: Articles.co.il/יחי כהן

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*