קייטרינג חלבי באשדוד

קייטרינג חלבי באשדוד

חושבים כבר על האירוע הבא שלכם? מחפשים קייטרינג חלבי באשדוד? אם הגעתם לכאן, אני די בטוחה שאתם מאותם אנשים שרואים באוכל טוב נקודת פתיחה חשובה שהופכת כל אירוע לפשוט מיוחד ויוצא דופן. מסוג האירועים שאחר כך כולם זוכרים ומדברים עליהם במשך כמה שבועות לפחות. שלום ונעים להכיר. קוראים לי נועה דניס ואני הבעלים של חברת קייטרינג חלבי לאירועי בוטיק. בשנים האחרונות יצא לנו לקחת חלק בכל סוגי האירועים:

  • ימי הולדת
  • בר מצוות
  • בת מצוות
  • בריתות
  • מסיבות מיוחדות
  • הרמות כוסית
  • ימי כייף וגיבוש
  • מסיבות רווקות
  • ועוד…

האמת היא שלא משנה איזה אירוע אני עומדת להפיק ביחד עם הצוות המדהים שלי, אני תמיד רואה בו הזדמנות להוציא החוצה את היצירתיות, התשוקה והאהבה שיש לי עמוק בתוך הבטן והלב. אני מציעה לקהל הלקוחות שלימגוון של פתרונות אירוח יצירתיים לסוגים שונים של אירועים ולמגוון של אנשים.

אני ממש מאמינה כי כל אחד מאיתנו  שנמצא בתהליך של הפקת אירוע רואה תמונה כלשהיא בראש. הדמיון שלו כבר פועל והוא יודע בדיוק איך זה אמור להיראות ובשביל זה אני כאן. להגשים לכם ולאורחים שלכם את החלום.

אז מה המטרה שלי?

שמתי לי למטרה להפוך כל אירוע שמגיע אלינו לפשוט WOW. שילוב בין קלילות להשקעה אינסופית. מצד אחד אנשים ואוכל הם חלק מה- DNA שלנו, זה פשוט משהו שאנחנו אוהבים ומחכים לעשות אותו ומצד שני, כל אירוע מושקע באופן הייחודי שלו.

אנו מתייחסים לסוג האירוע, לכמות האנשים, לאוכל אליו אתם הכי מתחברים, לעונה בשנה ובוחרים עבורכן את חומרי הגלם הכי משובחים ואיכותיים שיש בתוצרת הישראלית. שילובי הטעמים, הטריות והאיכות, הופכים כל מנה לבלתי נשכחת. כך אני בעצם בונה את התפריט וזה תמיד יוצא פשוט מושלם.

בוטיק זו לא סתם מילה, זה המהות שלנו

אם אני חושבת במה אני מבדילה את עצמי מאחרים, אני קודם כל רואה בבחירת המרכיבים כאחד התהליכים הקריטיים בהצלחת האירוע. אצלנו העבודה לא נעשית מול ספקים גדולים המספקים כמויות של סחורה.

לכן, לפני כל אירוע אני יוצאת לשווקים מיוחדים ופשוט בוחרת בעצמי כל רכיב שנכנס למנות. כמעט כל מרכיב במנות עצמן הוא עבודת יד שלי ושל הצוות שלנו. אין תהליכי עיבוד, אין חומרים משמרים. טריות היא שם המשחק. האירועים שלנו מלווים בריח של פוקצ‘ות קראנצ‘יות שנכנסות לתנור עם בואם של האורחים, פסטות טריות נזרקות למים הרותחים בדיוק בזמן ואפילו הפטיפורים נעשים בעבודת יד. זה הרבה יותר מעוד קייטרינג. זה משהו אחר.

צבעוניות שבאה מהטבע

אני מאמינה בשינוי של המנות ובניית התפריט לפי השינויים של העונה בשנה. אני מנסה לשלב את הפירות והירקות העונתיים בסלטים, בפוקצ‘ות, במנות הדגים, ברטבים וכמובן בקינוחים. זה בדיוק המקום להפעיל את הדמיון ולחדד את החושים.

תכנון, עיצוב, ארגון אני כאן לעזור בכל מה שצריך

אני נמצאת בקשר מתמיד עם ספקים מתחום האירועים שיש להם סטייל לגמרי אחרי. תראו את זה בכלים, במפות, בשולחנות ולמעשה אני אשמח לסייע לכם בכל מה שקשור לתכנון וארגון האירוע שלכם כדי שהוא באמת יהיה מושלם.

אז אם אתם חולמים על אירוע מיוחד, ייחודי ויוצא דופן, מסוג האירועים שכולם היו רוצים לארגן בעצמם, אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר דרך האתר או בטלפון ואשמח להגשים ביחד אתכם את החלום.

צילום: עמית אורנשטיין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*