קידום עסקים באשדוד

קידום עסקים באשדוד

איך בעלי עסקים בעיר אשדוד מפרסמים את עצמם? ב-10 השנים האחרונות עסקים רבים באשדוד התחילו לזנוח את השיווק המיושן ועברו לשיווק דיגיטלי מתקדם. השיווק והפרסום הישן כלל הפצת פליירים בתיבות דואר ותליית שלטים ברחבי העיר. החיסרון הגדול בשיווק בצורה הישנה הוא בהוצאה הגדולה על הדפסת הפרסומות עוד לפני השליחה של הפרסום להפצה. בשיטת הפרסום הישנה לא היה ניתן לעשות חישוב סטטיסטי של כל הפניות לבית העסק. כיום, עם שיפור הטכנולוגיה ושיפור המערכות הממוחשבות, ניתן להוציא נתונים מלאים על כל פניה של לקוח דרך האינטרנט כגון מאיזה איזור בארץ הייתה הפנייה, חתך גילאים, האם אנשים התעניינו בטקסט הנמצא באתר. בשיווק דיגיטלי האופציות הן אינסופיות ומאפשרות לבעל העסק לדעת האם יש תנועה לאתר האינטרנט של העסק וכמה אנשים פנו אליו דרך האתר.

קידום אתרים לעסקים באשדוד

העיר אשדוד גדלה בקצב מהיר מבחינת בנייה למגורים, דבר הגרם לצריכה גדולה יותר של שירותים. יש צורך רב יותר בעיר אשדוד לסופרמרקטים, רופאי שיניים, פסיכולוגים, עורכי דין, רואי חשבון וכל בעל עסק הנותן שירות מקצועי ללקוחותיו. איך ניתן היום למצוא בעל מקצוע בעיר אשדוד? התשובה היא ברורה וחד משמעית – במנוע החיפוש של גוגל.

בכדי שימצאו עסק הקיים באשדוד בחיפוש בגוגל, הוא חייב להופיע במקומות הראשונים של החיפוש, ולכן הדבר הכי חשוב הוא לדאוג לאתר מקצועי לעסק ולקידומו בגוגל.

אחת החברות הותיקות לקידום אתרים לעסקים היא חברת מדיה גרופ. מדיה גרופ מתמחה בקידום עסקים בעיר אשדוד ואחראית על קידום ושיווק של מעל 50 עסקים בעיר אשדוד ומעל כ-1000 עסקים ברחבי כל הארץ. הניסיון הרב שצוות חברת מדיה גרופ צבר בקידום עסקים באשדוד, מאפשר לחברה לתכנן את הקמפיין השיווקי המתאים ביותר לכל בעל עסק בעיר אשדוד.

קידום עסקים דרך מנוע החיפוש של גוגל

קידום עסקים עושים היום דרך מנוע החיפוש של גוגל. בכדי שבעל עסק באשדוד יוכל להינות מפניות רבות של לקוחות, הוא פונה לחברה שמתמחה בקידום עסקים באשדוד כמו חברת מדיה גרופ. צוות החברה מקדם את העסק לפי התחום הספציפי שלו ובונה מערך שיווק דיגיטלי מתקדם אשר יעלה את המיקום של אתר העסק במנוע החיפוש של גוגל. בכדי להיות במקומות הראשונים בחיפוש בגוגל צריך ליווי של חברה ותיקה בעלת ניסיון בשיווק דיגיטלי.

קידום עסקים באשדוד 24/7

קידום עסקים באשדוד דרך חברת מדיה גרופ מספק לבעל העסק פרסום שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה. אתר אינטרנט המשווק בצורה אופטימלית יהיה חשוף למאות ואף לאלפי לקוחות מהעיר אשדוד ויביא לבעל עסק לקוחות חדשים ופרנסה.

צילום: פורטולה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*