קידום ובניית אתרים

קידום ובניית אתרים

כל אחד יכול לפתוח עסק אך לא כל אחד יכול למנף את העסק שלו שיהיה מצליח ומשגשג. כל עסק שמכבד את עצמו צריך להחזיק באתר אינטרנט בו מפורטים כל פרטי העסק, עדכונים שוטפים אודות המקום, דרכי הגעה, יצירת קשר ועוד… כדי שהאתר יראה מסודר ומאורגן וימשוך קהל עליכם לחפש אנשי מקצוע שמתמחים בבניית אתרים. העבודה לא נגמרת לאחר מכן, עליכם יהיה לדאוג לקידום האתר וחשיפה, כך קהל הלקוחות שלכם יגדל. איך עושים את זה?

בניית אתרים

כל מתכנת יודע שכדי שהאתר יהיה בראש רשימת התוצאות בגוגל האתר חייב להיות בנוי בצורה מסודרת. שימו לב שכל הדפים נגישים ומובנים, שהתכנים באתר מקוריים ואין העתקות, אתר לא שלא עומד בתקנים של גוגל עשוי לקבל דירוג נמוך מגוגל. ישנן חברות המציעות לאנשים הפרטיים לבנות אתר דרך הפורמט שהן בנו. גם למקרים כאלו צריך איש מקצועי ואף רצוי שיבנה פורמט מקורי לעסק שלכם, כך תבלטו יותר מאחרים. בידקו שהאתר עונה בדיוק על הצורך של הלקוחות, שאין תוכן מעבר. אנשים אוהבים לקרוא ולקבל את האינפורמציה שהם צריכים בדרך המהירה והפשוטה ביותר. הכניסו קישור לדף הפייסבוק והאינסטגרם שלכם.

קידום אתרים

ישנם המון עסקים שעוסקים בקידום אתרים אך רק מעטים עושים זאת נכון. חשבו על זה, על כל נושא היום יש אלפי אתרים, כדי לגרום לאתר שלנו להגיע לדירוג גבוה עלינו להיעזר בטובים ביותר. חשוב לדעת, קידום אתרים אורגני הוא משהו שיש לעשות באופן שוטף, כל הזמן יש מתחרים ועלינו להתעלות עליהם. הקידום נעשה באמצעות חיפוש מילות מפתח המסמנות לגוגל במה עוסק האתר. יש חשיבות למיקום המילים, לאופן שבו הכנסתם אותם למשפט ולמספר הפעמים שהן מופיעות. קידום נעשה באמצעות מאמרים שאנחנו מכניסים לאתר, תוכן, אודות וכו'… בנוסף לכך, ניתן לקדם גם על ידי פרסום קישורים באתרים כאלה ואחרים. אם הקישור לעסק שלנו נמצא תחת אתר מקצועי שאהוב על ידי גוגל, גם זה מקדם אותנו. מיקום הקישור גם הוא חשוב. מצד שני, יש לדאוג לכך שאנחנו לא מקדמים בצורה אגרסיבית, גם זה יכול לפגוע בנו. לכן, תנו לאיש מקצוע לעשות את העבודה עבורכם.

כמה זה עולה לי?

גם לקידום אתרים וגם לבניית אתרים יש תעריפים שונים שנעים בטווח עצום. המחירים משתנים לפי פרמטרים שונים כמו ניסיון, מתכנת או מקדם אתרים מנוסה ייקח סכום גבוה יותר מאשר מישהו חדש שנכנס לתחום, תחרות בתחום בו אתם צריכים קידום, הוצאות, חלק ממתכנתי האתרים עובדים לפי שעות ועוד… זכרו, קידום ובניית אתרים זה משהו שיכול מצד אחד למנף את העסק למקומות רחוקים אך מצד שני יכול לרסק את העסק. אם לא תפעילו שיקול דעת בנושא ותפעלו בצורה רשלנית ולא מסודרת סביר להניח שהדירוג שלכם יפגע וכך גם הפופולריות שלכם בעיני קהל הלקוחות הפוטנציאלים. האתר הוא הפנים של העסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*