קידום אתרים לוקאלי וקידום אתרים באשדוד – לעסק מצליח

קידום אתרים לוקאלי וקידום אתרים באשדוד – לעסק מצליח

אם אתם בעלי עסק אתם וודאי יודעים שקידום אתרים לוקאלי הוא בגדר חובה לכל עסק בישראל. נכון, יש את הרשתות החברתיות סטייל פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, אבל בינינו בתכל'ס – תחשבו על זה רגע, כשאתם מחפשים שירות כלשהו איפה אתם מחפשים? נכון, בגוגל.

לכן, קידום אתרים לוקאלי זה השירות שיקפיץ את העסק שלכם קדימה, ותאמינו לי "אין חכמה כבעלת ניסיון". כשחיפשתי "חשמלאי באשדוד", כמובן שחיפשתי ישר בגוגל ומצאתי עסקים רלוונטיים, כשעל כל עסק היו חוות דעת, המלצות וכל פרט ופרט שהייתי צריכה, מצאתי.

אז אם יש לכם עסק באשדוד ואתם מרגישים שהעסק שלכם בעל פוטנציאל גבוה, אבל עדיין לא מימשתם אותו, כמו שרק אתם יודעים שאפשר, הרי אתם יודעים בתוך תוככם שיש לכם מוצר או שירות מנצח. אבל מה הבעיה? שלא הרבה שמעו עליו, נקודה. הרי ברור לכם שאתם יכולים להיות שם דבר בתחומכם, ואתם נאבקים כל יום בפרסום ובתוכן אבל אין לידים חדשים, הטלפון שלכם לא מצלצל ואין לקוחות חדשים, אם זה מוכר לכם, קידום אתרים באשדוד הוא הפתרון בשבילכם.

אחרי שנים שניסיתי לשווק את העסק שלי ברשתות חברתיות (ולא היה לי שמץ של מושג בשיווק), הבנתי שצריך לתת למקצוענים לעשות את מה שהם יודעים לעשות. שתבינו את האבסורד, שנים שיווקתי ברשתות חברתיות והייתי "פול גז בניוטרל" למה? כי עסק מצליח בראש ובראשונה מבסס את קידום העסק בקידום אתרים לוקאלי שמביא לעסק תנועתיות, לידים ולקוחות חדשים.

קידום אתרים לוקאלי מספק למחפש השירות את השירות הנדרש, לדוגמא: אם אני צריכה "מאמנת אישית" ואני גרה באשדוד ואני אכתוב בגוגל רק את הביטוי "מאמנת אישית", הוא יתן לי את כל הביטויים של "מאמנת אישית" מכל הארץ. ועוד דבר חשוב, מאמנת אישית זה מקצוע שניתן לשתי פרשנויות שונות: מאמנת אישית לספורט או מאמנת אישית לקואצ'ינג, וכשחברת קידום מקצועית משווקת את העסק ומתעסקת עם קידום אתרים לוקאלי, היא יודעת לפלח את כל הנתונים האלו כגון: תחום עיסוק, אזור גאוגרפי, קהל יעד וכדומה. בקידום אתרים לוקאלי, חברת הקידום יודעת לכתוב את הביטוי המדויק ביותר שיניב רווחיות לעסק שלכם וירחיב את מעגל הלקוחות שלכם.

בעלי עסק באשדוד? גם לכם מגיע קידום אתרים באשדוד

העיר אשדוד מונה בסביבות מאתיים אלף תושבים ונחשבת לעיירת חוף תיירותית שמשתדרגת עם השנים. וכעסק באשדוד? הפוטנציאל שלכם עצום, קידום אתרים באשדוד יחשוף את העסק שלכם בפני מאות אלפי תושבי אשדוד. ומה שווה עסק (טוב ככל שיהיה) אם אף אחד לא יודע על קיומו? קידום אתרים באשדוד הוא הפתרון לעסק רווחי ומצליח. כשעסק אשדודי מתנהל בצורה נבונה ובוחר לקדם את העסק הן בקידום אתרים לוקאלי והן בקידום אתרים באשדוד, הוא מבין את התועלת של קידום חדשני ממוקד אזור.

וואבמנג'ר הינה חברה לקידום אתרים

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*