קידום אתרים – איך זה קורה בפועל?

קידום אתרים – איך זה קורה בפועל?

אז השקעתם לא מעט באתר שלכם, בניתם אותו ועיצבתם אותו ועכשיו אתם רק מחכים שהלקוחות יגיעו אליכם. אבל הלקוחות או באינטרנט – הגולשים, לא יגיעו אליכם סתם כך. הם יחפשו בגוגל שירות או מוצר שאתם מוכרים ויקבלו מאות ואולי אפילו אלפי תוצאות וסביר להניח שילחצו על הראשונות. אז איך אתם "משתחלים" לתוצאות הראשונות? איך תוכלו להכניס עוד ועוד תנועה לאתר שלכם ופועל יוצא מכך הוא לקבל לקוחות משלמים?

התשובה היא קידום אתרים, קידום איכותי ומקצועי של ביטויי מפתח שרלוונטיים לתחום שלכם ובשביל זה אתם צריכים חברה מקצועית ובעלת ניסיון וחברת "מדיה גרופ" היא הבחירה הנכונה עבורכם.

מהו קידום של ביטויי מפתח?

קידום אתרים או במילים אחרות קידום בגוגל הוא קידום של ביטויי מפתח שונים, קידום של מילים שבסבירות גבוהה שהגולשים יחפשו בכדי לקבל מידע אותו הם צריכים. את הביטויים הללו מאתרים לאחר מחקר מילות מפתח מקיף, מחקר שמודד את הביטויים הרלוונטיים ואת כמות החיפושים שלהם. לאחר מכן מתבצעת עבודה בתוך האתר ומחוצה לו בכדי למטב אותו ולהתאים אותו לחיפושים של הגולשים ובכדי ליצור אליו קישורים שהם מעין המלצות בעיני גוגל. קידום אתרים דורש לא מעט יידע והבנה של המערכת, דורש לא מעט עבודה וגם לא מעט סבלנות. אבל הסבלנות משתלמת והתוצאה תהיה הופעה במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, והופעה כזו תביא עימה את כמות הלקוחות המיוחלת.

למה לבחור דווקא בחברת "מדיה גרופ"

חברת מדיה גרופ שמה לה למטרה להוביל את תחום קידום האתרים בישראל ולתת מענה לבעלי אתרים שונים שצריכים חשיפה. החברה ביצעה קידום בגוגל למאות אתרים בתחומים שונים והביאה אותם לתוצאות מדהימות תוך עבודה עם אסטרטגיה מסודרת.

  • עבודה מקצועית – צוות העובדים בחברת "מדיה גרופ" הוא צוות של מקצוענים שמכיר את הדרישות השונות של מנוע החיפוש של גוגל ויודע להתאים את האתר לדרישות. עבודת קידום אתרים מתחילה עם אופטימיזציה של האתר ובמדיה גרופ האופטימיזציה היא ברמה הגבוהה ביותר.
  • קשרים – בשביל קידום בגוגל כדאי שיהיו קשרים בתעשייה, בשביל חילופי קישורים ובשביל לחזק את מעמד האתר בדרכים שונות. הוותק של חברת "מדיה גרופ" והקשרים שיצרה במהלך השנים עם קולגות בתחום, הופכים את העבודה שלה ליעילה יותר ומקצועית יותר.
  • יחס אישי – כל לקוח קטן כגדול מקבל את היחס לו הוא ראוי והוא מעודכן כל הזמן בהתקדמות העבודה.
  • שקיפות – ב"מדיה גרופ" מקפידים על שקיפות מלאה בכל תהליך הקידום ומפיקים עבורו דו"ח שמרכז את הפעילות בעניינו.
  • הצלחות מוכחות – בשורה התחתונה מה שמוכיח שחברת קידום היא חברה רצינית ומקצועית הוא ההוכחות שיש לה מפרוייקטים קיימים או קודמים. חברת "מדיה גרופ" מתגאה בפרוייקטים רבים שהובילה, פרוייקטים מוצלחים במיוחד שהפכו אתרים שוממים לאבן שואבת עבור גולשים רבים שהפכו ללקוחות משלמים.

אם גם אתם רוצים קידום מקצועי לאתר שלכם, פנו אלינו עוד היום וקבלו מידע נוסף!

צילום: FOTOLIA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*