קט רגל שכונות, אירוע הגמר

קט רגל שכונות, אירוע הגמר

אתמול נערך ערב הסיום של טורניר קט רגל שכונות אשר נערך במהלך כל חודש יולי. בשלבי הבתים שוחקו המשחקים במגרש ״חרצית״ המשודרג ובמגרש הסינתטי במתנ״ס ״עוזיאל״ על משטח הדשא המדהים.
אמש נערכו משחקי חצי הגמר וקבוצות ״בית לברון״ ו״חרצית״ העפילו למשחק הגמר כאשר קבוצת ״חרצית״ שלטה במשחק הגמר וזכתה בגביע הראשון של טורניר קט רגל שכונות.

במעמד הגמר נכחו:

  • ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר
  • מר יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט העירונית אשדוד.
  • הגברת סימונה מורלי מנכלית מהות..
  • עו״ד אורית אלמוזלינו רייז הממונה על המשרד למעמד האשה בעיריית אשדוד.
  • מאיר אברג'ל הממונה על השכונות הותיקות.

מילה חמה לגיא סער הוגה הרעיון שליווה את המשחקים באופן צמוד לכל אורך הדרך ורואה בפרוייקט זה עשייה מבורכת למען בני הנוער..
כך גם רותם מגידי רכז פרוייקט ״מגרשאור״ מטעם ״מהות״ שהיו חלק משמעותי בגיוס הקבוצות ודנה מתחום הנוער בחברה למתנסים על שיתוף הפעולה…

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הבטיח שפרוייקט קט רגל שכונות ימשיך ויתרחב גם לתחום קט רגל בנות החל מהשנה הבאה.

יורם אסרף מנכל רשות הספורט: אשדוד, כעיר ספורט מובילה שמחה על היוזמה החדשה ומחייה מסורת נוסטלגית של תחרות שכונות שהיתה נהוגה לפני מספר עשורים בעיר אשדוד. בזכות השותפים והמתקנים החדשים שיש בעיר התנאים השתפרו לאין היכר. זו הזדמנות טובה לברל את מנכ״לית ״מהות״ הגב׳ סימונה מורלי על ההירתמות ושיתוף הפעולה הפורה.

נדב אלחרר מנהל הפרוייקט מטעם רשות הספורט: כבוד גדול לנו כרשות ספורט להגיע אל כלל בני הנוער הפעילים באשדוד. אושר גדול לראות את בני הנוער פעילים ספורטיבית גם במהלך החופש הגדול ושמנו לנו למטרה להפוך אירוע זה למסורת. תודה מיוחדת לגיא סער על שיתוף הפעולה ורותם מגידי על הליכה בדרך משותפת שנים רבות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*