קורס קידום אתרים – היום שאחרי

קורס קידום אתרים – היום שאחרי

ההבדל בין ידע תיאורטי, מעמיק ומקיף ככל שיהיה, לבין ידע מעשי וניסיון בשטח הוא הבדל גדול ומשמעותי. על כן, בתחומים רבים דוגמת רפואה או משפטים נדרשים בוגרי הלימודים הרלוונטיים לתחום העיסוק המבוקש לעבור התנסות מעשית, הנקראת גם התמחות או סטאז', על מנת לקבל הסמכה לעסוק במקצוע שלמדו. בתחום קידום האתרים אמנם לא נדרשת התנסות מעשית כתנאי לעיסוק בתחום, אך היא יכולה לתרום רבות לכל בוגר קורס העושה את צעדיו הראשונים בשוק העבודה.

בבואכם לבחור קורס קידום אתרים, בוודאי תקפידו לבדוק את תנאי הלימוד, את איכות ההוראה, את המלצות התלמידים ועוד, אך ישנו פרמטר חשוב נוסף שמומלץ להתייחס אליו והוא קיומה של תכנית התנסות מסודרת בליווי צמוד של אנשי מקצוע מנוסים.

התנסות מעשית איכותית תכין את בוגר הקורס לעולם האמיתי שבו יהיה עליו לנתח אתרים, לשפר אותם ולהביאם למיקומים גבוהים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. היא תקנה לו את הניסיון המעשי הדרוש לקידום אורגני של אתר משלבי קליטתו ועד לעבודה החודשית השוטפת, תסייע לו לבסס הרגלים ושיטות עבודה יעילים ותעניק לו את הביטחון הנדרש לניהול עסק עצמאי או להשתלבות בשוק העבודה כשכיר.

מה צריכה לכלול ההתנסות?

לאחר סיום קורס קידום אתרים, לתלמיד יש ידע תיאורטי רב על תחום קידום האתרים, אך אין כמו לקדם אתר בפועל על מנת להפנים את החומר הנלמד ועל מנת להבין כיצד מיושם הידע הלכה למעשה. התנסות מקיפה ומעמיקה צריכה לכלול את כל שלבי הקידום – מקבלת אתר ותיעוד מצבו הראשוני, עבור במחקר מילות מפתח, באופטימיזציית תוכן ומבנה ועד לפרופיל הקישורים. ליווי צמוד של איש מקצוע מנוסה יועיל מאוד בכל השלבים הללו, שכן הוא יכול לתת לבוגר הקורס הכוונה וטיפים שיסייעו לו לקבל החלטות נכונות, להתמקד בדברים החשובים ולנתח את המידע שנאסף.

בקורס קידום האתרים של סאו סימפל ומכללת ג'ון ברייס זוכה כל תלמיד בתקופת התנסות מעשית בליווי אישי צמוד. ההתנסות מבוצעת באמצעות מקבצי משימות מסודרים במערכת קידום האתרים Web CEO, המאפשרת מעקב מתמיד אחר פעילות המתנסה ועבודה משותפת על האתר המקודם.

ומה אחר כך?

גם לאחר שבוגר הקורס השלים את שלב התנסות המעשית ויצא לשוק העבודה, בין אם כשכיר ובין אם כעצמאי, הוא עשוי להתמודד עם שאלות והתלבטויות בנוגע לעבודתו. משום כך כדאי לבדוק אם צוות המרצים בקורס שבחרתם יעמוד לצדכם גם בשנים שלאחר סיומו של הקורס, מוכן לענות על שאלות ולהעניק עצה טובה.

קורס קידום האתרים של סאו סימפל ומכללת ג'ון ברייס מתקיים כבר 11 שנים ובוגריו הרבים יכולים להעיד כי להתנסות המעשית ולליווי שלאחריה תרומה רבה להצלחתם. אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם https://www.seo-simple.co.il/seo-course

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*