קורס מקצועי ללימודי איפור מעושן

קורס מקצועי ללימודי איפור מעושן

טרנד האיפור המעושן שולט בעולם האיפור בעשור האחרון, האיפור הפופולרי מתאים בעיקר לאירועים בערב, לבילויים בשעות מאוחרות וכדומה. הלוק המעושן מתאים במיוחד לאירועים חשובים בחיים המתקיימים בחורף, וכיום כלות ונשים בכל הגילים בוחרות במראה המעושן גם כאשר הן משתתפות באירועים המתקיימים בעונה החמה.

חשוב לדעת כי איפור מעושן הוא הרבה מעבר לצללית שחורה ולאיפור המגדיל את העיניים. יש מספר טכניקות כדי להשיג את הלוק המעושן האהוב והפופולרי. כדי שהאיפור המעושן יראה היטב ובאופן מוקפד ומקצועי, חשוב להקפיד על אחידות וניקיון בכל חלקי הפנים, ויש לשלב גוונים נוספים מעבר לצבע השחור. כדי לרכוש את הטכניקה לאיפור מעושן מומלץ להשתתף בקורס איפור מקצועי או לבחור סדנת איפור בה מתמקדים בטכניקות מתקדמות ועדכניות של הלוק המעושן – המראה הנחשב לחושני, לרומנטי ולסקסי.

כללי הזהב למראה מעושן מקצועי בערב

אם אתן מעוניינות להתאפר לבד וברצונכן להשיג את המראה המעושן הנחשב לטרנדי ואהוב, כדאי לכן ללמוד קורס איפור ערב מעושן בבית ספר מקצועי לאיפור. בקורס תוכלו ללמוד את 6 השלבים העיקריים ואת כללי הזהב ללוק מעושן. כללי הזהב ללוק מעושן מושלם ומוקפד הם:

  • שלב הבסיס לאיפור המעושן – בשלב זה עליכן למרוח פרמייר או מייק אפ על העפעפיים, ועל שאר עור הפנים כדאי למרוח פרמייר ולאחר מכן להוסיף מייק אפ.
  • איפור העפעף – בשלב השני יש לאפר בעדינות את העפעף, כדאי להניח צללית בסיס על העפעפיים ובאזור של עצם הגבה. את העפעף חשוב לאפר באמצעות טפיחות קלות ועדינות, עדיף על בסיס מעט לח. כך הצללית תראה טוב יותר ובצורה טבעית ומרשימה. מעל גלגל העין עליכן לפזר שכבה נוספת של צללית, בתנועות עדינות ובקפידה, עדיף לפזר צללית באיכות גבוהה ובגוון כסוף.
  • טשטוש הצללית באזור כפל העין – כעת, עליכן ליצור טשטוש באזור כפל העין באמצעות מברשת ייעודית ובתנועות כלפי מעלה.
  • תיחום קו הריסים – בשלב זה עליכן לתחום את קו הריסים בעזרת אייליינר ושימוש בעפרון עיניים בגוון שחור, אפור, סגול או כל גוון כהה אחר. חשוב לצייר קו מהשורש של הריסים העליונים כלפי חוץ כדי ליצור מסגרת לתיחום העין. לאחר מכן, עליכן לטשטש מעט את הקו התחתון, עדיף בעזרת צללית כסופה.
  • קונסילר בגוון העור – בעזרת ספוגית או מברשת איכותית עליכן להניח מעט קונסילר בגוון של עור הפנים מתחת לעיניים ובאזור עצם הלחי.
  • מסקרה על הריסים – להשלמת האיפור וכדי להשיג את הלוק המעושן כעת עליכן למרוח בנדיבות מסקרה על הריסים – עליונים ותחתונים. לאחר הוספת המסקרה אפשר להשלים את הלוק המעושן בעזרת פיזור סומק בגוון ורוד בהיר על הלחיים, ואין לשכוח למרוח שפתון לחות.

איפור מעושן לכלות

כיום, ברוב החתונות הכלות נוהגות לבחור בין איפור מעושן לאיפור טבעי. המראה המעושן נחשב לפופולרי יותר בגלל הדגשת העיניים והלוק המוקפד, המתוחכם והמלוטש.

בקורס ללימודי איפור מעושן רוכשים גם טכניקות איפור לכלה ולומדים מספר טכניקות כדי להשיג את המראה המבוקש, בהתאם למבנה הפנים, גוון העור ומטרת האיפור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*