קוקטייל 100 הימים של הלביאות… חושבות ארצי.

קוקטייל 100 הימים של הלביאות… חושבות ארצי.

מי שנכח אתמול בקוקטייל ה-100 של תנועת הלביאות בביתה של היו״רית שרון מרק, סגנית ראש העיר הבין דבר אחד ברור בשניה שנכנס לשער הבית… הן פה כדי להישאר, ולגדול. הקוקטיילים, שהפכו לשם נרדף לחוגי הבית כחלק מהקמפיין המקורי של הלביאות הוכיח שוב שהרעיון של הלביאות חי, נושם ובעיקר בועט.

120 נשים ו״גברים״ הגיעו אתמול בערב (חמישי) לקוקטייל ה-100 שלך הלביאות שמאתמול הכריזה על עצמן כ״קהילת הנשים החדשה של ישראל״. נציגות הגיעו ממספר לא מבוטל ערים וישובים בישראל,כל אחת מהן עשויה להנהיג קהילה מקומית של לביאות ולהיות בעצמה לביאה, והכל תחת מותג אחיד ואג׳נדה חברתית אקטיביסטית הנושאת את שמן של ה״לביאות״.

כדי להבין את ההישג והמשמעות היה צריך פשוט להקשיב לברכתה של אלה אלקלעי, יו״ר שדולת הנשים בישראל, היא לא גרה כאן ולא מכירה הרבה מהנפשות הפועלות אך כאחת שעברה דבר או שניים ידעה להעריך את ההישג החל משלב הרעיון ועד לשלבי היישום. אלה אלקלעי הודתה שהיא אפילו מקנאה ברעיון ומקווה שהרעיון ישוכפל בכל עיר בישראל. בקוקטייל נכחו לצד אלה אלקלעי דמויות נשיות כמו אודליה גבע, מנכ״לית לשכת המסחר ישראל הולנד ועוד דמויות מקומיות בולטות.

אלה אלקלעי, יו״ר שדולת הנשים בישראל – מפרגנת

בקוקטייל חולק דו״ח לבוחר/ת תכנית העשייה והחזון של הלביאות 100 וקצת ימים לאחר כניסתן לעיריית אשדוד, שרון מרק, יו״ר הלביאות סיפרה על יחס חם ומפרגן מצד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, הסגנים, חברי המועצה וצוותי הניהול של העירייה, על חודשי הלמידה ועל השותפות בין כל מחלקות העירייה.

שרון מרק פרסה את חזונה בתחום התעשייה, העסקים הקטנים, החינוך, השכלת המבוגרים ולא שוכחת לציין שהיא עדיין בתהליכי למידה, על המחוייבות כסגנית ראש העיר ולא שוכחת להסביר למוזמנים עד כמה דברים שרואים מכאן, לא רואים משם.

נושא פיצול הסיעה לא נעלם, מיקי ארביב  הסבירה שחלק מהלביאות בחרו בדרך שונה וזה בסדר ואיחלה להן הצלחה.

לביאה נוספת שסיפרה על עשייתה, מיה כהן הראל שהציגה את חזון הקמת ביה"ס האלטרנטיבי בציר החברתי אותו היא מובילה בעיר יחד עם הורים נוספים.

הגעתם למקום הנכון… הכניסה לבית

למרות שהערב היה בסימן נשי את ההצגה גנב דווקא גבר, צעיר במיוחד עם כישרון יוצא דופן, נדב לוי כוכב ביה״ס למוסיקה שלקח על עצמו יחד עם הפסנתר הלבן את הנעמת הכנס בביצועים מרגשים ללהיטים מוכרים, בלט במיוחד ביצוע הקאבר של bohemian rhapsody של פרדי מריוקי שחתם את הערב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*