קווים ישירים מתחנת הרכבת בפריסה חדשה לכל חלקי העיר

קווים ישירים מתחנת הרכבת בפריסה חדשה לכל חלקי העיר

הבוקר (ראשון) השיקה חברת אפיקים את קווי האוטובוס המשודרגים  מתחנת הרכבת באשדוד לנקודות מרכזיות בעיר, כמו כן, השיקה שני קווים חדשים שיצטרפו לקווי האוטובוס באשדוד

הבוקר(ראשון), החלה חברת אפיקים, המפעילה את מערך התחבורה הציבורית באשדוד, להפעיל קווי אוטובוס לתחנת רכבת עד הלום בפריסה רחבה לכל חלקי העיר. כמו כן, החל מהיום (26 בפברואר), תשפר, אפיקים את מסלול קו 21 אשר יצא ממסוף הרכבת לכיוון מסוף הריביירה דרך הרובעים י"ז, ט"ז וי"ג, תתגבר את תדירות קווי הרכבת לאורך כל שעות היום ותוסיף שני קווים חדשים:

קו 26 שיחבר את אזור התעשייה לרכבת במסלול מהיר וישיר לטובת עובדי אזור התעשייה המגיעים מחוץ לעיר.

קו 13 מתחנה מרכזית לבית עלמין דרך רובעים ד', א' ו-ב'.

בנוסף, תגברה החברה את תדירות כל קווי השירות לרכבת ממנה ומעתה יפעלו בלוח זמנים מתוגבר בכל שעות היום.

במסגרת ההשקה, קיבלו הבוקר את פני הנוסעים בתחנת הרכבת באשדוד, דיילים של חברת אפיקים אשר חילקו את מפות הקווים החדשים עם תדירות הקווים החדשה. כמו כן, ענו לשאלות הנוסעים בשטח וגזרו את הסרט מעל האוטובוס הראשון שיצא.

במסגרת התקדמותה של אשדוד לתחבורה ירוקה, כל האוטובוסים שייכנסו לשימוש יהיו גם הם, אוטובוסים חדשים בעלי תקן יורו 6, תקן זיהום האוויר המחמיר בעולם, ויהיו מאובזרים במערכות הטכנולוגיה והבטיחות מהמתקדמות בעולם הכוללות WIFI  לרווחת הנוסעים, חיבור USB  לכל מושב, מערכת מוביליי לבטיחות הנוסעים ומסכי מידע, 38 אינצ', עליהם יוצגו התחנות הבאות על ציר הנסיעה וזמן ההגעה המשוער בין התחנות.

פרטים נוספים על מסלולי הקווים המחודשים ניתן למצוא באתר החברה http://www.afikim-t.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*