קבלן איטום גגות באשדוד

קבלן איטום גגות באשדוד

חורף הוא עונה מאוד לא צפויה בישראל אבל לרוב, יישובי מישור החוף נהנים ממשקעים רבים שמחייבים אותם לאטום את הבית שלהם בקפידה. בחירת קבלן איטום גגות באשדוד מחייבת אתכם לבדוק את ההמלצות שלו משום שזוהי אינה עובדה שנעשית על ידי חובבנים וכאלה שלא קיבלו לכך הסמכה והרשאה. היום משתמשים לרוב בחומרים מתקדמים ומתוחכמים יותר, שגם מוזילים את העלויות והופכים את האיטום ליעיל יותר, ולכן בעל מקצוע חייב להתמצא בכך.

מהו איטום גגות?

איטום מבנה נעשה בדרך כלל עם הבנייה והוא מחויב על פי חוק ועל פי תקנות הבנייה. אלא שיש איטום שחובה לחדש בכל כמה שנים ,מרכז האיטום הישראלי מרכז את כל מקצועני האיטום בדרך כלל איטום גגות או חניונים ומרתפים, וכל נקודה שבאה במגע עם הקרקע או נמצאת באוויר וחשופה למשקעים. איטום הגג נעשה בעבר באמצעות זפת מסורתית וישנה והיום היא משמשת עדיין לאותה מטרה אבל בצורתה המודרנית המותאמת לתקנים העכשוויים. היא נמצאת ביריעות ביטומניות או בתערובת שמורחים ישירות.

מה מונע איטום גגות?

למי שטרם הבין את חשיבות האיטום, די אם נאמר שהדליפות והנזילות של המים לתוך המבנה הן הרבה יותר נפוצות מאשר חושבים. אנחנו יכולים לסבול מהן למשך שנים עד שהנזק מתגלה, משום שמספיק סדק או נקודה שהאיטום שלה התבלה כדי לאפשר לנוזלים לחדור דרך הגג למבנה. במקרה הזה הנזק הקל ביותר הוא עובש וטחב שיש לייבש ולנקות לפני האיטום המחודש. במקרה הגרוע הלחות כל כך רבה שהיא מתחילה לפורר מבפנים את הקירות.

מגבלות איטום

למרות השיטות הטכנולוגיות המתקדמות יש לדעת כי הן אינן מתאימות לכל מבנה ולכל גג. מגבלות איטום גגות יכולות להיות בגלל מבנה הבית והגג, ומחייב שיהיה שם שטח פנוי שאפשר לפרוש עליו יריעות ולהשתמש בשיטה המתוחכמת ביותר של איטום – יריעות ביטומניות. במקרים שבהם מדובר בגג ישן שהוא מלא מתקנים וציוד, כמו דודי שמש ואנטנות או חפצים שונים, יצטרכו להחליט בוועד הבית אם לפנות את הגג כדי שיוכלו לאטום אותו בצורה יעילה והרמטית.

תיקונים לגג

כל איטום דורש פינוי השכבות הישנות לפני כן, כמו איטום גגות רעפים וכל קבלן איטום גגות באשדוד חייב להכין את הגג לקראת האיטום החדש. הצעת המחיר שתקבלו תכלול גם את הטרחה ואת כמות העבודה שמחכה לקבלן, במקרה שלא אטמו ולא פינו שכבות רבות במהלך השנים שעברו. זאת הסיבה שבגללה איטום חייב להיעשות בקביעות כעבודה קבועה. זה מונע הידרדרות של המצב וזה מאפשר לשמור על מצבו הטוב של הגג גם לצורך תיקונים והכנה לאיטום עצמו.

איטום וחידושו

לאחר ההכנה וקילוף השכבות הישנות, האיטום עצמו יכול להחזיק מעמד כמה שנים, תלוי בחומר. ככל שמשתמשים בשיטות יותר יעילות ויסודיות כמו הנחת יריעות ומריחת חומרים איכותיים, כך האיטום יוכל לעמוד טוב יותר בפגעי הזמן ומזג האוויר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*