קבלו את מחזיקת גביע המדינה בליגה ב' דרום: מכבי עירוני אשדוד!

קבלו את מחזיקת גביע המדינה בליגה ב' דרום: מכבי עירוני אשדוד!

תואר ראשון העונה לקבוצת האוהדים של מכבי עירוני אשדוד!
היום(שלישי) זכתה הקבוצה בתואר גביע המדינה המחוזי של ליגה ב' דרום ב'.
הצהובים עשו זאת כשהתארחו במגרשה הביתי של מכבי קריית מלאכי, למשחק הגמר אליו נועדו שתי הקבוצות, וגברו בפנדלים לאחר 2-2 בתום 120.

מדובר כאמור בתואר שלישי של הקבוצה בשלוש השנים בהן הוקמה מחדש, שכן זהו גביע שני מחוזי שעירוני אשדוד מניפה, בנוסף לתואר האליפות של ליגה ג' לפני כשנתיים.

ההתמודדות עצמה החלה טוב עבור החניכים של שרון מרציאנו, שהגיעו בליווי קהל רב וחם שעודד לאורך כל המשחק וצבע את הקרייה בצהוב.

עירוני עלתה ליתרון של 1-0 במחצית הראשונה, כשלירן קצב מצא את ברוך דגו שהרשית. ברוך דגו, שהניף חמישה גביעי מדינה במהלך הקרייה שלו בליגת העל, כבש שוב בתחילת המחצית השנייה, הפעם מבישול של יוסי פליקר החלוץ.

אך מי שכבר פינטז על גביע בתום תשעים הדקות, התבדה במהרה. המאחרים בכתום היממו את עירוני עם שני שערים בתוך זמן קצר במחצית השנייה, ולמעשה כפו הארכה.

בחצי השעה של הארכה לא ראינו יותר מדי כדורגל, כיאה לשתי קבוצות שמשחקות 120 דקות, אך בתווך קריית מלאכי ראתה כרטיס אדום ונשארה בעשרה שחקנים.

ואז, הגיע לו דו-קרב הפנדלים.

לכל אוהד עירוני אשדוד, וגם לאוהדי קריית מלאכי, הדו-קרב מהנקודה הלבנה העלה זכרונות מהמשחק בין השתיים בסוף העונה שעברה, כשבאותו המגרש הכתומים אירחו את עירוני, ולאחר 2-2 בתום 120 דקות, עירוני ניצחה בפנדלים ועלתה שלב בפלייאוף העלייה לליגה א', אז כאמור נעצרה משחק לאחר מכן.

גם הפעם מותחן הפנדלים נותר על כנו, ועירוני גברה 5-4 על מלאכי בתום בעיטות ההכרעה, ובכך זכתה להניף את הגביע. אגב, פרט פיקנטי הוא שכובש הפנדל המכריע של עירוני היה לא אחר מאשר נדב עמר, המגן הימני, שהגיע רק הקיץ מקריית מלאכי.
בשלב הבא של הגביע, תארח עירוני את כפר שלם במסגרת סיבוב ו', ומה בנוגע לליגה? כבר ביום שישי הקרוב יארחו החניכים של שרון מרציאנו את הפועל ירוחם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*