צרות באות בצרורות

צרות באות בצרורות

כשלא הולך, לא הולך. רגע לפני שמכבי אשדוד יוצאת למשחק הכי חשוב שלה בעונה הפחות טובה שלה בכל הזמנים מתבשרת אשדוד על פציעתו של הקפטן ליאור אליהו.

ליאור אליהו נפצע ביד ימין במהלך אימון ונלקח ישירות לבית החולים איכילוב שם גילו הרופאים שבר מסוג ״תלישה" ואליהו גובס עד המרפק מה שאומר שלפחות בחודשיים הקרובים והקריטיים יצפה אליהו בחבריו מהספסל מנסים לשרוד את העונה בליגה הבכירה.

באשדוד היו רוצים לפחות עוד משחק קריטי אחד לפחות כדי להפיח סיכוי ותקווה, מדובר כמובן במשחק הקרוב שיתקיים הערב בקונכיה בבאר שבע, המשחק שככל הנראה יקבע סופית את ירידה של אשדוד או התקווה לסרט מלחמה שבסופו אולי תעשה את הבלתי יאומן ותישאר בליגה.

גם לה דונטיי הנטון גמר את העונה. אצלו הבעיה מורכבת יותר והוא ככל הנראה ינותח בברכו, בראד גרינברג ייאלץ ככל הנראה להיפרד גם ממנו. כל זה מגיע אחרי 2 נצחונות ויכולת פנומנאלית של פול סטול בממסע ההישרדות. 2 נצחונות רצופים הפיחו באשדוד תקווה שאפשר לעשות את זה אך בשלב זה מתחילים להפנים שמזל זו לא התכונה החזקה של אשדוד העונה.

אשדוד בכל זאת לא מרימה ידיים ולפחות 3 אוטובוסים של אוהדים ייצאו הערב למשחק בבאר שבע כדי לנסות ולתמוך בצהובים של גרינברג במשחק העונה שלהם. ניצחון הערב יצליח אולי להעניק רוח גבית לישורת האחרונה ואולי לחיזוק מצד ההנהלה, הפסד ככל הנראה יוריד את השאלטר על העונה המבישה של אשדוד והתחלה של הכנות ללאומית.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*