צעצועי המין שאתם חייבים להכיר

צעצועי המין שאתם חייבים להכיר

רובנו מכירים את צעצועי המין הפשוטים וחלקנו גם לא מכירים את התחום הזה בכלל. אם חשקה נפשכם בשדרוג של חיי המין שלכם באמצעות צעצועי מין, זו הכתבה בשבילכם.

אביזרי מין כחלק מחיי סקס מגוונים

סקס זה אחד מהצרכים היותר מהנים של האדם. לרוב זהו אקט אינטימי שאנו עושים עם בני זוג קבועים כחלק משגרת חיינו. בשלבים שונים בחיים גם הסקס הופך להיות שגרתי ואז אנו מעוניינים להכניס לתוכו קצת חידושים. אחת הדרכים לחדש בתחום הזה היא להכניס אביזרי מין. כיום יש חנויות סקס נהדרות שמציעות אביזרי מין מגוונים ואיכותיים. בהמשך המאמר נציג עבורכם מספר אביזרי מין שאתם חייבים להכיר על מנת להכניס קצת צבע לחיי המין שלכם.

ויברטורים

הויברטורים הם למעשה אביזר המין המוכר ביותר. מדובר על מכשיר שעובד בדרך כלל על סוללות והוא מייצר ויברציה באזור של איבר המין. בתחילת דרכו הוא היה נראה כמו כל מכשיר עיסוי, עם השנים הוסיפו לו מראה עיצובי הדומה לאיבר המין הגברי. כיום ניתן למצוא ויברטורים מגוונים מאוד ובשלל צבעים

דילדו

דילדו הוא למעשה דמוי איבר מין גברי שניתן להשתמש בו ביחידים או בזוגות. הוא מגיע בצבעים מגוונים וגם עם מרקמים מיוחדים, ניתן גם למצוא אותו בגדלים שונים. הדילדו הוא מענג מאוד וללא ספק משדרג את חיי המיטה.

בגדים סקסיים

ביגוד סקסי תמיד מוסיף המון עניין לתוך הסקס. זו יכולה להיות הלבשה תחתונה מיוחדת, תחתונים פתוחים מקדימה או מאחור, גרביוני רשת בצבעים מגוונים ועוד. הלבשה תחתונה מיוחדת ניתן למצוא בחנויות הסקס גם לגברים וגם לנשים ולרוב היא תהיה בצבעים לבן, שחור, אדום וורוד שמסמלים את כל עולם הסקס.

תחפושות

עוד דבר שמכניס המון עניין לחיי הסקס הוא שימוש בתחפושות. שימוש כזה יכול להגשים לצד השני פנטזיות שהוא היה רוצה לממש. זו יכולה להיות תחפושת של שוטרים, מורה, ספרנית וכדומה. אם חשקה נפשכם בסקס עם דמות מסוימת, שתפו בכך את בן או בת הזוג ורכשו לכם תחפושת בחנות הסקס שמשקפת את הדמות.

לסיכום, צעצועי מין יכולים להכניס לסקס שלכם המון עניין וגיוון. אם אתם חשים שהסקס נהיה מכני או שאתם כבר לא עושים סקס כמו בתחילת הקשר, זה בדיוק הזמן להיכנס לחנויות הסקס ולהתעניין במגוון המוצרים המיוחדים שיש להם להציע. ההמלצה שלנו, התחילו בביגוד סקסי ומשם השמיים הם הגבול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*