צעירים במקיף ז׳ חולמים, יוזמים ועושים עסקים.

צעירים במקיף ז׳ חולמים, יוזמים ועושים עסקים.

במקיף ז' מפרגנים לקבוצת התלמידים משכבה ט' אשר זכתה במקום השני בתחרות הארצית וכבר מתארגנת לתחרות הבינלאומית בריגה. "ישר כוח גדול למורה ולמובילת נבחרת היזמים, אירית גרטל, שלא נחה לרגע ובדרכה היצירתית והאנרגטית הובילה את הנבחרת להישג המדהים" אומרים בבית הספר ומשבחים את הקבוצה מאשדוד שחבריה זכו במקום שני בתחרות הארצית וייצגו את ישראל בתחרות הבינלאומית.

תחרות היזמים הצעירים הינה תחרות יוקרתית ומאתגרת במיוחד. בארץ היא עומדת בסטנדרטים גבוהים כפי דרישת התקן האירופאי, כאשר על חברי הקבוצה להגיש לשופטים דו"ח סיכום עסקי, להציג מול הקהל מצגת מיוחדת, להשתתף בפאנל תשאול ולהקים דוכן מכירות.

רקע: "יזמים צעירים" הינו ארגון המוביל בישראל את נושא יזמות הנוער במטרה לחשוף אותם לעולם היצירה, היזמות והעסקים. תהליך ההצטרפות כולל ראיון קבלה שבסופו מתגבשת הקבוצה שתייצג את בית הספר בתחרות. כך התגבשה קבוצת תלמידים משכבת ט' והיתה ל"קבוצת יזמים צעירים" של בית הספר.

המשימה: כחלק מהתהליך העסקי שעל התלמידים לבנות, הם צריכים להקים חברה שצריכה לפתח, לשווק ולמכור מוצר מסוים. תלמידי מקיף ז' הקימו חברה כזו וקראו לה POP UP, כאשר המטרה שלה הייתה חיפוש אחר מוצר שיחולל שינוי ויענה על צורך בחיי היום יום.

כיצד זה התחיל? נועה שם טוב מכיתה ט'1, החברה בקבוצת היזמים, הפנתה את תשומת לב הקבוצה לעובדה כי רבים נתקלים בקושי רב לענוד צמידים באופן עצמאי ובדרך כלל נזקקים לעזרה של אדם נוסף. "פיתחנו וייצרנו את הצמיד במדפסת תלת מימד" היא אומרת ומציינת כי "לצורך כך גייסנו את חברת המדפסותLMI  הממוקמת בנס ציונה ובעזרתו של מר שמעון בנוז, עיצבנו במחשב את הדגם המבוקש והמוצר נקרא BRACELOCK".

חשיפת המוצר התקיימה לראשונה בסימול ב- 3.4.19 ולאחר מכן בתחרות המחוזית "במכללת ספיר" בשדרות, בה בית הספר זכה במקום הראשון במחוז. התקדמות בשלבי התחרות הביאה את הקבוצה לקטוף את המקום השני בתחרות הארצית וכך  להעפיל לתחרות הירידים. כל שלב הציב דרישות חדשות ועמידה בסטנדרטים גבוהים עוד יותר. בתחרות הירידים הארצית זכתה הקבוצה במקום השני ומכאן פני הקבוצה מופנות לתחרות הבינלאומית שאמורה להתקיים בריגה השנה.

בבית הספר מחזיקים להם אצבעות ומאחלים לקבוצת התלמידים הצלחה באתגר והנאה מהחוויה המיוחדת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*