צעד אחד מחצי הגמר: מכבי אשדוד באר טוביה גברה 76-60 ברעננה

צעד אחד מחצי הגמר: מכבי אשדוד באר טוביה גברה 76-60 ברעננה

מכבי "קפלן" אשדוד באר טוביה עשתה הערב (חמישי) צעד גדול בדרך למעמד חצי גמר הגביע,זה שנה שנייה ברציפות. הקבוצה של טפירו התארחה במשחק שהוקדם במסגרת שמינית הגמר באולם "מטרווסט" אצל מכבי רעננה, מליגת המשנה של הכדורסל הישראלי, ולאחר מחצית ראשונה נוראית מבחינתה, הצליחו  הצהובים-כחולים להתעלות על עצמם וניצחו בעשרים הדקות האחרונות בסכום כולל של 52-27.

החניכים של טפירו ידעו בבואם להתמודדות הערב,כי אסור היה עליהם להקל ראש בקבוצה מהשרון של ברק פלג.
רעננה שהדיחה בסיבוב הקודם של הגביע, קבוצה דרומית נוספת מליגת העל בדמותה של מכבי קריית גת, עשתה חיים קשים מאוד לחבורה מהדרום גם במשחק הזה.
שחקני אשדוד נראו בהלם במחצית הראשונה, שסיימו אותה עם מספר נקודות מביך עבורם של 24 נקודות ב20 דקות של משחק, בעוד סמואל גיבנס הרענני היה בלתי ניתן לעצירה בהתקפה,וסיים ערב נאה עבורו של 23 נקודות ו7 רבאונדים.

_TP_1753

מי שהחזיק ברוב דקות המחצית הראשונה את מכבי אשדוד היה צייס סיימון, שמתחיל להראות לאט לאט שיפור ביכולת מתחילת העונה המאכזבת. יתרון השיא של רעננה בחצי הראשון אף עמד על הפרש דו ספרתי של כ10 נקודות.
החצי השני כאמור היה שונה ב-180 מעלות מהראשון. מוליכת הליגה הלאומית מרעננה התעייפה עמוק בתוך הרבע השלישי, ושחקני אשדוד ידעו לנצל זאת בצורה מצויינת שברחו בעזרת אד דניאל, סיימון ויפתח זיו הרכז.

הרבע האחרון הפך לגארבג'-טיים שנארך כמעט לכל 10 הדקות האחרונות. ובסיום מאיר טפירו יכול לשחרר לא מעט אוויר, מהלחץ הגדול והחשש מלפני המשחק.
טפירו אמר בסיום " במחצית הראשונה היינו מאוד לחוצים,היינו קפואים. במחצית השנייה תקפנו את המקומות שרצינו מההתחלה, והשתחררנו יפה מהלחץ. אני שמח שניצחנו כי זה מסוג המשחקים הקשים מאוד, ואני גרה בבחורים שלי".

קלעו למכבי אשדוד: סיימון 17, כהן 15 ו-9רבאונדים, אד דניאל 14 ו-10 רבאונדים, זיו 9. יואינג 9 ו-8 אסיסטים, אריאל 6, איזוקו 3, אלטיט 3.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*