צהוב מול אדום: הערב בהיכל הקריה, הצהובים מול האדומים מתל אביב

צהוב מול אדום: הערב בהיכל הקריה, הצהובים מול האדומים מתל אביב

לאחר 4 הפסדי ליגה ברציפות, המטרה של מכבי אשדוד\באר טוביה למשחק הערב (שני,20:10) היא ברורה: לחזור לנצח ועל הדרך להתקרב עוד קצת לקבוצות מרכז הטבלה.
ה"דולפינים" שאיבדו מומנטום נהדר לאחר הניצחון המפתיע לפני כחודשיים על הפועל ירושלים, מוצאים את עצמם שרויים במקום הלפני אחרון בטבלת ליגת ווינר-סל, כשהם עם שני ניצחונות לעומת שישה הפסדים, ורק בני הרצליה שפיטרה השבוע את מאמנה, מיקי גורקה, נמצאת מתחתיה רק בשל הפרשי סלים עדיפים לטובת אשדוד.

היריבה מחר שמאומנת על-ידי דני פרנקו, פתחה את העונה בצורה חיובית, אך בשל פציעות וחוסר שילוב ותיאום של שחקנים חדשים שהגיעו, לדוגמת הפורוורד, ג'ף אלן ששוחרר השבוע, מצאו את עצמם עם מאזן של ארבעה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים, ובידיעה שגם הפועל תל אביב, שתלווה כרגיל בקהל רב וחם, תהיה חייבת לנצח מחר.

neged2

מבחינת אשדוד, בראד גרינברג ימשיך לתפקד את הסגל ללא אדם אריאל וג'ראלד לי שטרם התאוששו מפציעותיהם, כשמי שעשוי להמשיך לקבל דקות משמעתיות, הוא הפורוורד טרנס ווטסון, שהגיע ע"ח של לי, ועד כמה מציג יכולת טובה, כשאליו מצטרף הברומטר של אשדוד עד כה מתחילת העונה, דיוויד לאורי.

לאורי-פנימי

מי שיהיה מאוד מעניין לראות כיצד השילוב שלהם בקבוצה, הם שני הישראלים החדשים, גיל אמיתי ונתנאל ארצי, שעבורם תהיה זו הופעת הבכורה באשדוד באולם ה"קרייה".
בצד האדום, הפועל תל אביב שמגיעה לאחר ניצחון ב"גן נר" על ראשון לציון, תקווה לעוד תצוגה מרשימה של שחקן הרכש החדש שלה, טוני גפני, שבהופעת הבכורה שלו בשבוע שעבר, ניפק לא פחות מ23 נקודות. מלבד גפני, שחקנים נוספים כמו רביב לימונד הוותיק, רפי מנקו, תומר גינת וטאי מקיי, אמורים להוביל את החבורה האדומה.

 

ikon

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*