צהוב-כחול או צהוב-סגול? מוצ"ש בהיכל הקרייה הולך להיות חם

צהוב-כחול או צהוב-סגול? מוצ"ש בהיכל הקרייה הולך להיות חם

חרף שני הפסדי הבית הרצופים ( נס-ציונה ומכבי תל אביב), יודעים במכבי אשדוד\באר טוביה, שניצחון מחר (שבת,21:00) במשחק הביתי השלישי ברציפות, מול הפועל חולון, יוכל להעלות אותם בחזרה ל"דרך- מלך" כלשהי.

אמנם השבוע התווסף לסגל הקבוצה, הפורוורד טרנס ווטסון, אך בהתחשב במכת הפציעות\העזיבות בשבועיים האחרונים, עושה רושם שבשביל להשיג את הניצחון מחר, החבורה של בראד גרינברג תצטרך לתת מעצמה ולהלחם על כל כדור על הפרקט.
ועד כמה קשה למכבי אשדוד מול הפועל חולון אתם שואלים? מבין 20 ההתמודדויות בין הקבוצות במסגרת הליגה הבכירה, גברה חולון 16 פעמים, וכשמדובר במשחקים בהיכל "הקריה" המשימה אף קשה לא פחות. רק ניצחון אחד השיגו ה"דולפינים" על הפועל חולון באולם הביתי (25.1.2016).

בפן המקצועי למשחק מחר, תגיע אשדוד כמובן לא גוני יזרעאלי שכבר עזב, וללא שני הפצועים, אדם אריאל וג'ראלד לי. בשבת שעברה קיבלו הצהובים דקות נהדרות מנמרוד לוי ומאדם הוניג, והתקווה כאמור שתסריט כזה יחזור על עצמו גם הפעם, רק שהפעם הנקודות יישארו בצד הצהוב-כחול.

לאורי-פנימי

להבדיל מהדרומיים שמגיעים במאזן שלילי של שני ניצחונות אל מול ארבעה הפסדים, אצל האורחים מחולון מדובר במאזן של מראה, כשהסגולים של דן שמיר אמנם פתחו את העונה עם שני הפסדים רצופים להפועל תל אביב ולאילת, אך מאז, לפחות במסגרת הליגה, הם פותחים לא מעט מבערים.

מי שאמונים על המלאכה בחולון, הם שלושה שחקנים בולטים. תמיר בלאט שהגיע הקיץ מהפועל תל אביב, ועבר מסע נהדר עם נבחרת העתודה, מראה יכולות גבוהות שניחנות לרכז מוביל, כשאליו מצטרף הפורוורד ג'ו אלכסנדר, שמעמיד ממוצעים של מעל ל19 נקודות למשחק.

אבל יש מישהו שבכל זאת נחשב לשחקן שעושה את השינוי החיובי בקבוצתו.

גלן רייס ג'וניור , הגיע לחולון לפני כ-שבועיים, וכבר מתחיל להיות אחד מהשחקנים האהובים על-ידי הקהל במקומי. בשני משחקי הליגה שלו עד כה, מעמיד רייס ג'וניור ממוצעים של 14.5 נקוודת למשחק, 5 אסיסטים ועוד 9 רבאונדים.
אין ספק שלאשדוד מצפה משוכה כלל לא קלה מחר, אך האופטימיות היא לצאת עם החיוך בתום 40 הדקות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*