פתיחת סניף חדש למגה ספורט באשדוד!

פתיחת סניף חדש למגה ספורט באשדוד!

רשת "מגה ספורט" תפתח השבוע סניף חדש באשדוד בהיקף ההשקעה של כמיליון ₪

הסניף החדש, השלישי בעיר, יפתח בקניון 'סטאר' וישתרע על פני 420 מ"ר. הסניף יציע את מיטב המותגים המובילים בעולמות ההנעלה וההלבשה.

"מגה ספורט", רשת הספורט של ישראל משיקה סניף חדש בקניון 'סטאר' באשדוד בהיקף השקעה של כמיליון ₪. עם השקת הסניף החדש תמנה הרשת 53 סניפים מקרית שמונה ועד אילת.

הסניף החדש, אשר משתרע על פני 420 מ"ר, ממוקם בסמוך לאזור שכונתי ויושב בלב מתחם בילוי ופנאי של תושבי האזור. הסניף החדש יציע מבחר רחב של מוצרים בעולמות ההנעלה, הביגוד וציוד הספורט עם מיטב המותגים המובילים, דוגמת: 'אדידס', 'נייקי', 'ריבוק', 'סאקוני', 'ארנה', 'קאפפה' וכו'.

לרגל השקת הסניף החדש, תציע הרשת לקהל לקוחותיה 50% הנחה על הזוג השני בקניית שני זוגות נעליים בסניף החדש בלבד ובנוסף ניתן לקבל כדורסל במתנה בקניה מעל 300 ש"ח. *המבצעים תקפים בסניף החדש בלבד.

אודות "מגה ספורט"

רשת מגה ספורט היא הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט הנמצאת בבעלות "קבוצת MGS ספורט טריידינג". הרשת הוקמה בשנת 1996 עם פתיחת חנות הדגל בחיפה, הגדולה בארץ באותם הימים. מאז, התרחבה הרשת ומונה כיום כ 53 סניפים הפרוסים מקריית שמונה ועד אילת, בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, כולל סניפי עודפים. מגוון המוצרים  מחולק ל- 3 מחלקות עיקריות: נעליים, ביגוד וציוד ספורט. ניתן למצוא ברשת את כל עולמות התוכן של הספורט: כושר, כדורגל, ריצה, טניס, אופניים, אירובי, אגרוף, שחייה עם מגוון מותגי הספורט המובילים בעולם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*