פרקט למינציה – פרקט למתקדמים

פרקט למינציה – פרקט למתקדמים

יש משהו ברצפת פרקט שפשוט אי אפשר להתנגד לה. משהו בעץ המלוטש, הצבע החום הביתי גורמים לנו להרגיש לא רק בבית, אלא גם שרמת חיינו גבוהה יותר. אנשים שהחליטו לשלב פרקט בביתם הם כאלו שגמרו בדעתם שלא להסתפק במרצפות קרמיקה רגילות. הפופולאריות האין סופית של הפרקט הביאה את היצרנים להמציא פתרונות זולים יותר, קלים יותר לתחזוקה וזמינים הרבה יותר לקהל.

תכירו את פרקט הלמינציה – הוא נראה כמו עץ ומרגיש כמו עץ, אבל התחזוקה שלו פשוטה בהרבה. פרקט זה עשוי מחומר HDF – נסורת ודבק שעוברים תהליך של כבישה חמה. על גבי התערובת מניחים שכבה סינטטית בדוגמא של עץ בצבעים וגוונים שונים, את אלו מצפה חומר כיסוי שמעניק לפרקט את ההגנה והחוזק שלו – הלמינציה. כלומר, בהתאם לכך ישנם דגמים רבים מאוד של פרקטים מסוג זה.

נעים להכיר, פרקט למינציה

אם אתם מתלבטים בין סוגי הפרקטים השונים ודאי תשמחו לדעת כי התחזוקה של פרקט למינציה היא הכי פשוטה מבין כל סוגי הפרקטים הקיימים. על שעליכם לעשות בכדי לשמור על המראה המבריק, הנקי והחדש שלו, הוא לטאטא מידי פעם ולהעביר פעם בשבוע-שבועיים סמרטוט לח. תלוי עד כמה אתם חולי ניקיון. זהו כאמור רק אחד משורה ארוכה של יתרונות נפלאים שטומן בחובו פרקט הלמינציה:

  • עלות – יחסית לפרקט הטבעי או הפרקט הרב שכבתי, עלותו של פרקט הלמינציה נמוכה בהרבה.
  • התקנה – ההתקנה פשוטה ומהירה. בהתאם לכך כדאי לציין שניתן לפרק את הפרקט באותה קלות שבה הותקן. הדבר יעיל ביותר עבור מי שמתכנן לעבור דירה בקרוב או לשפץ את החלל הקיים.
  • תחזוקה – כפי שכבר ציינו, אין כל צורך בחומרים מיוחדים או בתחזוקה שוטפת. סמרטוט לח ומטאטא יעשו את העבודה.
  • עמידות – הפרקט עמיד לאורך זמן רב הן מפני שחיקה והן מפני מפגעים.
  • בידוד – זה לא רק המראה של הפרקט שיוצר חמימות ותחושה ביתית, מדובר בתכונה של ממש. הפרקט מבודד את החום ויוצר אווירה חמימה בחלל. כך בתקופת החורף לא תצטרכו לקפוא מקור!
  • כושר ספיגה – בבית בו יש ילדים ותינוקות, יש להיות עירניים הרבה יותר. אולי תוכלו להירגע מעט אחרי שנספר לכם שלפרקט כושר ספיגה מעולה כך שבמקרה בו חלילה הילד מועד, הנפילה תהיה הרבה פחות כואבת.

איפה קונים?

טוב ששאלתם! ובכן, קיימים ספקים רבים מהם ניתן לרכוש פרקט כזה ואחר. ההמלצה הטובה ביותר שלנו היא פשוט להציץ במנועי החיפוש – לבחור ספק אחד או שניים מבין התוצאות שיעלו בפניכם. כדאי לבחון ביקורות והמלצות אודות הספק ואולי אפילו לקפוץ לבקר בעצמכם. שימו לב לשירותיות במקום, למבחר, להקשבה של הספק לרצונות והצרכים שלכם. כך תוכלו לקבל מושג רב יותר אודות המוצר שאתם עומדים לקבל. צרו עמנו קשר עוד היום ובואו ללמוד עוד על עולמם המופלא של הפרקטים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*