פרס איגוד התאגידים למר מוטי מלכא

פרס איגוד התאגידים למר מוטי מלכא

מוטי מלכא מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה באשדוד זכה אמש (שלישי) בפרס איגוד התאגידים העירוניים בישראל על פעילותו הייחודית בטקס מיוחד ומרגש על פועלו התרבותי לאורך השנים בעיר אשדוד

מידי שנה, איגוד התאגידים העירוניים בישראל מעניק פרס לאחד מהתאגידים או המנכ"לים הפועלים לקידום התרבות בישראל. מר יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים הזמין לטקס שהתקיים אמש את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומר מוטי מלכא מנכ"ל המשכן לאמנויות כדי להעניק השנה, את הפרס המכובד למוטי מלכא, על פעילותו המיוחדת של מוטי מלכא, שזכה לאחרונה בפרס גאון ובפרס ישראל על פעילויות מאוד מיוחדת ומגוונת.

בורבא אמר: "התחלנו לחפש ובהיצע אחד של ד"ר יחיאל לסרי והמלצה של יהודה אבידן, גזבר האיגוד החלטנו השנה להעניק את הפרס למוטי מלכא". לאחר מכן הזמין לבמה את ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי להעניק למלכא את הפרס על פעילותו של התאגיד- המשכן לאמנויות הבמה אותו מוביל מלכא כמנכ"ל בהצלחה רבה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוזמן לבמה יחד עם מלכא והעניק לו את הפרס והקריא את הכתוב על מגן הפרס: "למר מוטי מלכא, מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה באשדוד, מייסד ויו"ר המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל ומייסד התזמורת האנדלוסית אשדוד, בהוקרה על פועלך לקידום התרבות והקשר המוזיקלי אותו את מתווה מידי יום בין מזרח ומערב ועל זכייתך בפרס גאון לשנת תשע"ח בתחום הנחלת מורשת יהודי צפון אפריקה. יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים".

לאחר מכן הוסיף ד"ר לסרי בנימה אישית: "כמו ששמעתם הוא מנכ"ל מצוין והוביל למהפכת תרבות בעיר אשדוד שנחשבת כיום לאחד ממרכזי התרבות בישראל עם שורה ארוכה של מפעלי תרבות ופסטיבלים ולצד זה, כתחביב מזה כמעט כ-30 שנה היה מבין מקימי המרכז לפיוט ושירה באשדוד, אחר כך ממייסדי התזמורת האנדלוסית באשדוד שזכתה בפרס ישראל בשנת 2006 ולאחרונה בהקמה של המרכז לתרבות האנדלוסית לפיוט בישראל שיאגד תחת קורת גג אחת את כל המפעלים הללו יחד. מוטי הוא יו"ר המרכז הזה. בהזדמנות הזו בשם כל תושבי אשדוד וחובבי המוזיקה הקלאסית האנדלוסית- תודה רבה".

מוטי מלכא אמר: "רק להגיד תודה רבה וגילוי נאות אבל מחויה, את התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד זכינו לייסד שני חברים טובים מגיל 10, לימים האחד זה שותפי חברי וגם מורי לדרך ד"ר יחיאל לסרי שהיה יו"ר התזמורת מהיווסדה ועד לזכייה בפרס ישראל ואני לצדו כמנכ"ל ומייסד, וברוך השם העיר אשדוד עושה חיל והאיגוד עושה חיל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*