פענוח אירוע ירי באשדוד

פענוח אירוע ירי באשדוד

בתאריך 27.12.14 בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת אשדוד על אדם ירוי אשר נמצא ברכב עם עוד כמה אנשים ברחוב שבי ציון בעיר. שוטרי משטרת אשדוד הגיעו לזירה והחלו בפעילות חקירה מידיות. הצעיר הירוי, קטין בן 17, פונה לבית חולים קפלן במצב בינוני עם פציעת ירי בחלק גופו התחתון. הצעירים שהיו עמו ברכב עוכבו לחקירה. הם נחקרו בחשד לקשירת קשר לפשע ושוחררו בהמשך בתנאים מגבילים. כמו כן  הפצוע לא מסר למשטרה את זהותו של היורה אשר נמלט מהמקום אחרי ביצוע הירי.

חוקרי מחלק התשאול של משטרת אשדוד רס"מ מנחם שריקר ורס"מ קובי פלג המשיכו בחקירת האירוע ותוך ביצוע פעולות חקירה מורכבות ומתוחכמות, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת-הצליחו להגיע לזהותו של החשוד בביצוע הירי ולאסוף ראיות נגדו. התברר כי קיים סכסוך בין היורה לפצוע וחבריו שהיו עמו ברכב.

במהלך החודשים האחרונים ביצעו חוקרים ובלשים של משטרת אשדוד פעולות רבות על מנת לאתר את החשוד אשר היה בבריחה מיום האירוע הירי. בתאריך 12.5.15 הוא אותר באשקלון ונעצר. מדובר בתושב העיר, בשנות ה-20 לחייו. מעצרו הוארך בבית משפט. אתמול הוגשה לבית משפט השלום באשקלון הצהרת תובע עם כוונת הפרקליטות להגיש כנגדו כתב אישום. מחר צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגד החשוד כתב אישום בגין גרימת חבלה חמורה והחזקת אמצעי לחימה.

מפקד משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל שיבח את שוטריו על עבודתם המקצועית וציין כי משטרת אשדוד תמשיך בפעילות נחושה ובלתי מתפשרת נגד פשיעה חמורה ואלימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*