פעילות שיא של תכנית 'מגרשאור' בפסח

פעילות שיא של תכנית 'מגרשאור' בפסח

במהלך חופשת הפסח התקיימה פעילות שיא של תכנית מגרשאור הפועלת מטעם הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות בשיתוף פעולה עם רשות הספורט העירונית אשדוד.

כ- 200 נערים השתתפו ביום גדוש בפעילויות חווייתיות וערכיות שהתקיימו כחלק משיתוף פעולה בין שתי תכניות המופעלות ברשות העירונית: 'מוגנות חברתית', הפועלת בחלק מבתי הספר בעיר ותכנית 'מגרשאור', הפועלת במספר מגרשים בעיר בשעות אחה"צ.

את היום התחילו הנערים באולם האודיטוריום של מקיף ה' כשחתמו על אמנת הספורט וקיבלו את  ברכתם של הגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות ומר יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט ותעודות הוקרה על פעילותם לאורך כל השנה.

בהמשך היום התקיימה פעילות משותפת עם תחנת כיבוי והצלה ולוחמי האש של תחנת אשדוד. הנערים הקשיבו להרצאה מרתקת על פעילות לוחמי האש במצבי חירום תוך הדגמה של לוחמי האש על כבאית במצבים שונים. בסיום הפעילות  קיימו נבחרות הכדורגל של לוחמי האש ושל נבחרת מנהיגות צעירה של תכנית מגרשאור משחק ידידות בין שתי הקבוצות שבסיומו העניקו הנערים גביע הוקרה ללוחמי האש על פעילותם.

רותם מגידי, רכז תכנית מוגנות ותכנית מגרשאור אשר הוביל את יום השיא סיכם את הפעילות: "פעילות זו מבטאת את החשיבות שלנו ליצור רצף פעילויות מניעה חשובות עבור נערים רבים גם ביום של חופש ולא רק בזמן הלימודים וגם בשעות אחה"צ ולא רק במסגרת החינוך הפורמאלי".

בתמונה: סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות; מר יורם אסף, מנכ"ל רשות הספורט וצוות רכזי ומדריכי הרשות העירונית.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*