פסטיבל פרינג' סטייל הראשון הסתיים

פסטיבל פרינג' סטייל הראשון הסתיים

פסטיבל פרינג סטייל הראשון באשדוד הסתיים אתמול המוצ"ש עם המופע של הפקחים האריוניים אשר סיירו ברחוב מרטין בובר . קודם לכן יום שישי השמח של אשדוד היה גדול ומרשים !! פסטיבל פרינג סטייל נמשך גם ביום שישי בעוצמה עם מופעים מרהיבים ונדמה שבכל  יום נשבר שיא חדש והנה הגיע יום שישי עם הופעות מגוונות וייחודיות שהצליחו לשבור את השגרה הרגילה של תושבי העיר שכוללת קניות וחזרה לרכב .5 מוקדים פעלו בו זמנית וכללו מגוון רחב של הופעות ומיצגים ברובעים הוותיקים.

פרינג סטייל  שישי נפתח ב-11:30 נפתח  ברובע א, בלב המרכז המסחרי עם המופע של מחול דל-ארטה במסעדה יוקרתית ושוממת בלב פרברי העיר, עומדים ומחכים זוג בעלי מסעדה לפרנסה. אישה אמידה מתיישבת כשסביבה נרקמות מערכות יחסים של חיזור, הומור, מרדף ותנועה. מופע מחול- תאטרון פיזי בהשראת קומדיה דל-ארטה והמרחב הציבורי.

unnamed-(1)

 ברובע ב' היה המופע של קאמינו- מופע פלמנקו במרכז רובע ב׳

 

שכלל שני  מופיעים בשעה, 13:15 12:30 של רקדנית פלמנקו מקצועית  ושני מוזיקאים המתחילים מסע רגשי בזמן בסיפור על מערכות יחסים דרך פלירטוט, התאהבות, עימות ורומנטיקה. צריך היה  להיות שם ולהבין את עוצמת המופע של אדוה ירמיהו, יהודה 'שוקי' שוויקי לצד הופעת אורח של הזמר הספרדי אלווארו רמירז רומרו ( Alvaro Ramirez Romero).המופע  החל בישיבה באחד מבלי הקפה ולפתע שני הטנורים החלו לשיר בספרדית והתושבים שערכו את קניותיהם הסתובבו למשמע המוזיקה והחלו לחפש מהיכן היא בוקעת . לפתע רקדנית הפלמנקו שפוצחת בריקוד פלמנקו קצבי  ואחריה צועדים  הזמרים שממשיכים בשירה שלא מותירה את הסובבים אדישים וכולם עם שקיות הקניות מצטרפים ויוצרים מעגל ענק סביבם .מניחים את השקיות ומתחילים לצלם .עוד ועוד אנשים מצטרפים והצוות הפלמנקו תוך כדי ריקוד חוצה את המרכז והקהל צועד אחריהם בתרועות.

כך באמצע הרחוב הישראלי הופך לספרדי לרגע קטן וכולם מחייכים ושמחים .מופע מרהיב קצבי שהותיר טעם של עוד .

unnamed-(3)

ברובע ד התקיים מיצג 60 שנים לאשדוד

סיפורו של ילד המגיע אל מקום שומם ובו חומות עתיקות. הילד מחליט לעצב בדמיונו עיר, שלהפתעתו קמה לתחייה. לאחר 60 שנה חוזר הילד לחזות ביצירתו. מיצג 60 שנים לאשדוד הינו יצירה מקורית של תאטרון ברמוזה. הילדים ברובע ו׳ ביחד עם ההורים זכו לראות מופע ליצנות שכלל תצוגה מיוחדת מינה של שמבוקי אשר יידע להטת וליצור הופעה כזאת שהצליחה ליצור אצל הילדים התרגשות גדולה וחוויה נוספת משבוע עמוס שהיה במרכז המסחרי ברובע ו׳.

מסיבת הפרינג סטייל הראשון של  אשדוד

היום נחתם במסיבת פרינג סטייל  ראשונה בבית  אריה קלנג בהשתפות של 400 צעירים וגם הורים וילדים שכללה אומנים ויוצרים תושבי אשדוד ובתוך כך גם  מופע המשלב את האלמנטים של תרבות ההיפ-הופ ואופיו הפרי(נג')סטיילי התיאטרלי המשלב את מגוון אמנויות ההיפ-הופ, ביטבוקס, וספוקן-ראפ, ומספר את סיפור הולדתה של התרבות המיוחדת.

unnamed-(4)

דודי שובל, אומן הגרפיטי ייצר קיר ענק של ציור מדהים אשר כללו מספר אלמנטים של העיר אשדוד ובתוך זה ניתנה האפשרות למבלים לקחת חלק ולצבוע חלקים מהציור הענק .

נתראה בפסטיבל הפרינג סטייל 2018 .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*