פסטיבל מדיטרנה 2017 הושק היום

פסטיבל מדיטרנה 2017 הושק היום

אירוע ההשקה נפתח בקול גדול, של הזמר והפטיין בינימין בוזגלו שביצע  ב'אקאפלה' את השיר "מדיטרנה". מוטי מלכא, מנכ"ל המשכן לאמנויות והפסטיבל, הזמין בזה אחר זה את ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, דודו ז'רז'בסקי המנהל האמנותי של הפסטיבל וכל מנהלי הקטגוריות השונות מהן מורכב הפסטיבל- סיגל ראש בקולנוע, שמעון פרנס- מוזיקה, השף גיא פרץ- קולינאריה שהחליף את אידי לאחר שייעץ קולינארית במשך ארבע שנים ברציפות ואת אוצר התערוכה "זמר בודד הוא הלב"- ערן ליטוין כאשר כל אחד מהם הציג חלקים נבחרים מהעומד להתרחש בפסטיבל הקרוב.
פסטיבל "מדיטרנה" מגשים את החזון של העיר אשדוד לתת ביטוי לרב תרבותיות וים תיכוניות- מעשה חשוב הבא לידי ביטוי בקיום חיים שגרתיים בעיר אשדוד המכילה מגוון אוכלוסייה רחב ושנה של כ- 99 קהילות מתרבויות שונות החיים באהבה בעיר אחת- אשדוד.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי בירך ואמר: "פסטיבל מדיטרנה מתקיים זו השנה החמישית והוא הולך ומשתבח משנה לשנה. אשתקד ציינו את תחילת חגיגות יום ההולדת ה- 60 של העיר אשדוד עם הפסטיבל וכך גם נסיים- בחגיגה גדולה. זהו ללא ספק, הפסטיבל החשוב באשדוד ומבין הגדולים והייחודים בישראל וכן אני שמח על השותפויות החדשות השונות שנרקמו השנה, במיוחד עם הפאבים".

med5

מוזיקה- הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל- "רדיו רמאללה" עם אמנים המשלבים מוזיקת רוקנ'רול ומוזיקה מזרחית על במת האמפי, מוזיקה צוענית שתיקח אתכם בין שמחה שמיימית לצער עמוק, הרכב יווני עם שם שקרוי על מאכל של סירות חצילים ממולאים בבשר, מופע פאדו עם גרוב פורטוגלי, מופע לאדינו שיארח את מיכה שטרית ועוד רבים וטובים.

במוזיאון אשדוד לאמנות תיפתח תערוכה בשם "זמר בודד הוא הלב"- מוזיקה מזרחית בישראל עם האוצר האורח ערן ליטוין שיציג התבוננות מחודשת בתרבות הפופולארית של המוזיקה המזרחית עוד משנות ה- 50' ועד ימינו אנו.

med2

הסרט "הפרה זקלין" יפתח את אירועי הקולנוע במהלכם יוקרנו 12 סרטים שונים בעוד אחד מהם הינו סרט דוקומנטרי על חבורת רקדני היפ היפ אשדודים בשם "החולמים מבבילון" וכן עוד מבחר גדול של סרטים זרים ייחודים!

פסטיבל האוכל הים תיכוני יתקיים ברחבה החיצונית של המשכן במקביל לשני מופעים מידי ערב של ההרכבים הטובים ביותר כיום בז'אנר מוזיקת העולם, החל מהשעה 18.00 ועד 23.00 בו יוקמו דוכנים שונים ותוכלו ליהנות ממאכלים בעלות של עד 35 ₪ של שש מסעדות שונות מהעיר, במקביל לבר משקאות גדול, מתחם לייף סטייל.

med4

בסיום אירוע ההשקה הוענקו לבעלי הפאבים: שלומפר (חיים ודורון בנישו), ה'זה' (אדם שוקרון) והנאפו פו (רזיאל רגב)- תעודות הוקרה על השתתפותם, זו הפעם הראשונה ב"מדי- נייט" כחלק מפסטיבל מדיטרנה בו יתקיימו בשלושת הפאבים מופעים החל מהשעה 23.00 בימים שונים במהלך הפסטיבל- ללא עלות.
הפסטיבל הפך פופולארי ברחבי מדינת ישראל וכן באירופה וצפון אפריקה ונכון ליום ההשקה נמכרו כ-27% מהכרטיסים. לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס? מהרו לרכוש!

לתוכניה המלאה של הפסטיבל לחצו כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*