פסטיבל אַשְׁדוֹדָשִׁירָה 2018

פסטיבל אַשְׁדוֹדָשִׁירָה 2018

"ישראל זה אני- שירה בסימן מאבקים לשינוי ותיקון" – חגיגה אמתית של שירה מכל גווני החברה- שירה פמיניסטית, משוררי הגירה, שירה עברית שחורה, שירה קווירית, סדנאות אמן ועוד. 18-24/11/18, מתחם התרבות אשדוד.

ניהול אמנותי: סמי שלום שיטרית. בפסטיבל ייקחו חלק המשוררים: עדי קיסר, קציעה עלון, סבינה מסג, ניסים ברכה, מאיה זקס והרוסים, אלקס ריף, תהילה חכימי, ג'נט בלאי, סיגלית בנאי, אבי גטהון, יגל הרוש, משה אוחיון ועוד.

והאמנים: עלמה זוהר, ישי ריבו, שלמה יידוב, דני רובס, גלית גיאת, טריפונס, שמעון פרנס, דיאנה גולבי, מתי סרי, סיסטם עאלי, עליזה אביב, נדב דלומי, הפייטן אבי אפנג׳ר, עו״ד דוד גולן ועוד.

פסטיבל אַשְׁדוֹדָשִׁירָה שם לעצמו למטרה להיות בית פתוח ומזמין ליוצרים ויוצרות ותיקים וצעירים מרחבי הארץ, אמני צלילים, דימויים, לשונות ומקצבים – מתוך מטרה להמשיך את הפצת השירה, ליצור ולעצב במה מרכזית חשובה למלה המשוררת, המדוקלמת, המושרת והמנוגנת. בפסטיבל משתתפים משוררים, מוזיקאים, חוקרים, אמני ספוקן וורד ועוד.

אַשְׁדוֹדָשִׁירָה גאה להיות פסטיבל השירה הגדול ביותר בארץ המארח למעלה מ-100 משוררים, יוצרים, אמני שירה חופשית, שחקנים ואמני גרפיטי, חזנים ופייטנים, מוזיקאים וזמרים – אשר יעסקו כולם ביחסיה של השירה העברית עם לשונות אחרות החיות במרחב ובקהילות שלנו.

השנה הפסטיבל בחר להזמין ארגונים העוסקים במאבק לשינוי ותיקון בחברה ובתרבות כדי לייצר קשרים אמיצים בין השירה לבין המאבקים החברתיים והתרבותיים המתקיימים לשינוי ולתיקון בחברה הישראלית.

בפסטיבל השנה כל האירועים הם הפקות מקור מיוחדות:

הפקת מקור "איפה הפרחים כולם" ערב מחווה לשירת המהפכות ברחבי העולם במאה העשרים. בערב יקריאו משוררים ישראלים את שירי המשוררים אנריקה דיספולו, ז'אק ברל, ניסים אלוני, זולפו ליוואנלי, ליאון חייקו, מאנו צ'או, קרלוס פוואבלו, אנדרס בלאנקו, מריו ביזאני, קובי לוריא בשפות המקור ובתרגום לעברית.

ערב קריאת שירה פמיניסטית של משוררות ישראליות צעירות ב"שיר לאחותי" ערב מחווה לאימהות המזרחיות.

"יהודי נולד" הוא ערב שירת משוררי הגירה יוצאי ברית המועצות במסע לתוך החברה היהודית- ישראלית.

ערב של שירה עברית שחורה צעירה ובועטת של קולקטיב "האתיופית בשירה הישראלית החדשה", ובפעם הראשונה באַשְׁדוֹדָשִׁירָה יוקדש ערב שלם לשירה קווירית על כל מופעיה – כתובה, מושמעת ומומחזת, ערב הנעילה יוקדש לשירי המשוררים האהובים על הזמר אריק איינשטיין במלאת 5 שנים למותו.

כיתות אמן יתקיימו עם ישי ריבו ועלמה זוהר ובתום כל ערב יתקיימו מפגשים באחד הפאבים בעיר, לבירה טובה ומיקרופון פתוח לכל מי שירצו לגשת ולקרוא, לשיר או לדקלם אל תוך הלילה.

פסטיבל אַשְׁדוֹדָשִׁירָה, צומח ומתרחש באשדוד, עיר אשר מבססת את מעמדה בעשורים האחרונים כבירת התרבות העברית והים תיכונית, באמצעות פעילות ענפה בתחום השירה, הפיוט והמוסיקה, האנדלוסית, הקלאסית והפופולרית, ובאמצעות פסטיבלים תוססים ועשירים כמו "פסטיבל מדיטרנה", "פסטיבל תור הזהב" ועוד.

לאורך שבוע ימים יופיעו ברחבי העיר משוררים ואמנים אשר יקרבו את אומנות השירה והמלה הפואטית אל מקומן הטבעי באולמות וברחבות, בקהילות, ברחובות, בכיכרות, בפארקים ובשווקים.

פרופ' סמי שלום שיטרית, מנהל אמנותי: השנה הזאת יעמוד פסטיבל אַשְׁדוֹדָשִׁירָה 2018 בסימן ״מאבקים למען שינוי ותיקון״ תחת הכותרת ״ישראל זה אני״. הרעיון הוא לכנס יחד ארגונים ויחידים העוסקים בפעילות מתמדת של שינוי ותיקון בחברה והתרבות בישראל, ויחד בשיתוף פעולה לקיים פסטיבל שבמרכזו כמובן השירה, המשורר/ת והטקסט הפואטי, אך במבט אל החברה והתרבות בישראל העומדות תמיד בדינמיקה של תיקון ושינוי מול מרכז המשמר את עצמו. אנו מתרגשים לקראת חגיגה של שירה שיהיה בה גם ערך מוסף של הפנינג של תנועות ואזרחים למען שינוי ותיקון."

מוטי מלכא, מנכ"ל הפסטיבל: "פסטיבל אשְׁדוֹדָשִׁירָה הפך במהלך שלוש שנות קיומו לפסטיבל השירה המרכזי המתקיים בישראל ומהווה שופר לקולות חדשים ורעננים בשירה הישראלית המתחדשת. השנה אנו גאים לארח בפסטיבל חגיגה אמתית של שירה מכל קצוות הקשת החברתית בשיתוף ארגונים העוסקים במאבק לשינוי ותיקון בחברה ובתרבות. השירה קשורה קשר אמיץ למאבקים ולרחשים החברתיים והתרבותיים המתקיימים בחברה הישראלית הרוצים להביא לשינוי ולתיקון. אנו באשדוד, עיר בה למעלה מ-100 קהילות שונות חוגגים את השונות התרבותית ומחבקים את כולם. בואו גם אתם לחגוג עמנו את פסטיבל השירה הגדול בארץ!"

לאתר הפסטיבל: https://ashdodashira.co.il/ ולרכישת כרטיסים: 08-9568111

אירועי הפסטיבל

"איפה הפרחים כולם"- מופע פתיחת פסטיבל אַשְׁדּוֹדָשִׁירָה

ראשון, 18.11.18, 21:00, המשכן לאמנויות הבמה

ערב משוררים מהעולם, מחווה לשירת המהפכות ברחבי העולם במאה העשרים: שירת המאבקים לשחרור באמריקה הלטינית, שירת מהפכת הפרחים בארה"ב, שירת הנלחמים בפשיזם בספרד ובצרפת, דרך איטליה, יוון, טורקיה וגם ישראל.

בערב יקריאו משוררים ישראלים את שירי המשוררים אנריקה דיספולו, ז'אק ברל, ניסים אלוני, זולפו ליוואנלי, ליאון חייקו, מאנו צ'או, קרלוס פוואבלו, אנדרס בלאנקו, מריו ביזאני, קובי לוריא בשפות המקור ובתרגום לעברית. הזמרים הישראלים גלית גיאת, שלמה יידוב, ומתי סרי יבצעו חלק מן השירים להם נודע גם נוסח מולחן בביצועם של גדולי הזמר העממי בעולם, כמו מרסדס סוסה, בוב דילן, ג'ון באז, דלאראס ועוד.

בהשתתפות: שלמה יידוב, גלית גיאת, טריפונס, דני רובס, מתי סרי, עליזה אביב ובהנחיית שמעון פרנס  |  ניהול מוזיקלי: נדב ביטון.

שירה בפאבים

ראשון, 18.11.18, 22:30, עלמא

לאחר כיבוי האורות באולמות הפסטיבל, הלילה רק מתחיל בפאבים באשדוד, עם הרבה בירה, שירה חופשית ומוסיקה. אל תוך השעות הקטנות של הלילה יעלו אל המיקרופון הפתוח משוררים ומשוררות ויציגו את שיריהם באווירה חופשית, משוחררת ובדיאלוג עם הקהל. אתם מוזמנים לעשות ראפ, ספוקן וורד או להקריא מהמחברת ומהסמארטפון שלכם.

כניסה חופשית! הרשמה מראש: [email protected] או בווטסאפ למספר: 050-7366630

"שיר לאחותי"- ערב מחווה לאימהות המזרחיות

שני, 19.11.18, 19:30, אודיטוריום מונארט

ערב קריאת שירה פמיניסטית של משוררות ישראליות צעירות. האישה המזרחית בכלל והאם המזרחית בפרט זכתה לשלל תיוגים שליליים וסטריאוטיפים משפילים, בספרות, בקולנוע ובתרבות הישראלית. ערב השירה "שיר לאחותי" מבקש להטיל אור אותנטי ואמיתי על מערכת היחסים העמוקה והאוהבת, אך כמובן לא נטולת קונפליקטים, בין הנשים המזרחיות הצעירות, הבנות, לבין אמותיהן. המשוררות האמיצות בערב השירה "שיר לאחותי" משוררות, כל אחת בדרכה שלה, על המשמעות של "להיות בת" או "להיות אם". ולא נשכח גם את האמהות הגדולות של השירה המזרחית: מירי בן שמחון ז"ל וויקי שירן ז"ל.
עורכת תוכן ומנחה: חוקרת השירה ד"ר קציעה עלון.

בהשתתפות המשוררות: תהילה חכימי, שירה אוחיון, ג'נט בלאי, סיגלית בנאי, לורן מילק.

במהלך הערב יופיעו שלוש יוצרות במופע מקורי נשי ייחודי ומרגש עם השפעות אנדלוסיות. חוויה חד פעמית מלאה עדינות ועוצמה, שירה מפעימה ומפגש המחדש את הלב בערב מיוחד לרגל הפסטיבל.

עדי אלבחר: שירה, טקסטים ולחנים  |  צביה צור: כלי הקשה  |  מאירה סגל: נאי וחלילים. בשיתוף תנועת אחותי למען נשים בישראל וקואליציית לבי במזרח.

"יגל יעקב" – שירת יעקב אבוחצירא וקסידות מלחון

שני, 19.11.18, 20:00, קפה תיאטרון, בית יד לבנים

באווירה אינטימית וחמימה, החזן- פייטן אבי אפנג׳ר ועו"ד דוד גולן בליווי אנסמבל מטרוז', בניהולו המוזיקלי של יורם אזולאי, ינעימו לנו מיצירות "יגל יעקב", אחד האוצרות הפיוטיים של יהדות מרוקו וצפון אפריקה, ויוסיפו מאוצר קסידות מלחון הנפלאות. הם יקראו, ישירו, יספרו ויאירו את פיוטי הספר בהשתתפות פעילה של הקהל.

הספר "יגל יעקב" הוא מאסף עשיר של פיוטים נשגבים, רובם חוברו על ידי מר״ן אביר יעקב זי"ע, ויוצאי חלציו רבני ואדמור"י משפחת אבוחצירא זי"ע.

המופע בישיבה סביב שולחנות עם כוסית מחייא וטאפאס סחראווי.

"יהודי נולד"- מסע לתוך החברה היהודית-ישראלית

שני, 19.11.18, 20:30, חלל הפירמידה במוזיאון
ב- 90 דקות של שירת הגירה חמישה אמנים יוצאי ברית המועצות, בני ״דור 1.5״, יקראו משירתם על מאבקם בדרך לקבלה: המסע שנדרשו לעבור לתוך החברה היהודית-ישראלית ועל זה שלא משנה כמה השתדלו, בסופו של דבר הרגישו לא שייכים. כל זאת באמצעות שירה, ספוקן וורד ומוזיקה.

בהשתתפות: אריק אבר, יעל חץ, אלכס רויטמן, מאיה זקס והרוסים  |  ליווי מוזיקלי: דיאנה גולבי  |  בהנחיית: אלקס ריף  |  בשיתוף ארגון הבריגדה התרבותית.

שירה בפאבים

שני, 19.11.18, 22:30, זה

לאחר כיבוי האורות באולמות הפסטיבל, הלילה רק מתחיל בפאבים באשדוד, עם הרבה בירה, שירה חופשית ומוסיקה. אל תוך השעות הקטנות של הלילה יעלו אל המיקרופון הפתוח משוררים ומשוררות ויציגו את שיריהם באווירה חופשית, משוחררת ובדיאלוג עם הקהל. אתם מוזמנים לעשות ראפ, ספוקן וורד, להקריא מהמחברת או מהסמארטפון שלכם.

כניסה חופשית! הרשמה מראש: [email protected] או בווטסאפ למספר: 050-7366630 

"שירת מדבר בים אשדוד"- משוררי סלון תרבות רהט באַשְׁדוֹדָשִׁירָה

שלישי, 20.11.18, 19:00, חלל הפירמידה במוזיאון

קריאת שירה של חברי הסלון לתרבות ברהט, בהנחייתו של סלאח אבו ג׳עפר, אוהבי שירה וכותבי שירה תושבי רהט והסביבה יופיעו בקריאת שירתם בערבית ובתרגום לעברית. בליווי מוזיקה בדואית מקורית בכלים מסורתיים כמו רבב וסמסומייה.

בהשתתפות המשוררים: סלאח אלזיאדנה, מוסא אלחג׳וג׳, סלמאן אבו סרור ובהנחיית: סאלח אבו ג׳עפר.

"האתיופית בשירה הישראלית החדשה"- שירה עברית שחורה צעירה ובועטת

20.11.18, יום שני, 19:30, אולם פסגה

"האתיופית בשירה הישראלית החדשה" הוא קולקטיב משוררים בני העדה האתיופית שיציגו על הבמה ייצוג אחר לשירה ישראלית בדגש על הצגת המאבקים והסיפורים האישיים באמצעות שירה, מוזיקה, מחול ועוד.

בערב יקראו המשוררים והמשוררות משיריהם וכן ישולבו קטעים מתוך ההצגה "חצויה" של תמר אסנקו ואורטל סולומון.

בהשתתפות המשוררים: ג'נט בלאי, חגית טגפאו, אורית טשומה, אבי גטהון, אורטל מוגוס ובליווי מוזיקלי של שלומית ברוק ואבי גטהון.

כיתת אומן: לבנת בן חמו מארחת את עלמה זוהר

שלישי, 20.11.18, 20:30, אודיטוריום מונארט

עלמה זהר – מהיוצרות האהובות במוזיקה הישראלית, מגיעה לשיחה אישית על מוזיקה ויצירה עם לבנת בן חמו, שדרנית גל"צ וגלגל"צ.

עלמה זהר  |  צילום: מיכאל עופיולי

אלבום הבכורה של זהר, "דברי", יצא בקיץ 2008 וזכה להצלחה גדולה מיד עם יציאתו. עם להיטים כמו מיגל, אגו טריפ ועם הגב, קטפה עלמה את כל התארים האפשריים באותה שנה, ביניהם תגלית השנה וזמרת השנה. האלבום אף הגיע למעמד של אלבום פלטינה. מאז הוציאה את "שלושים ושלוש" ב2010, את "לחם, אהבה" ב2013 ואת "פלא" – אלבום הילדים שיצא ב2015, זכה להצלחה גדולה והגיע למעמד של אלבום זהב. בשנה האחרונה הוציאה זהר אלבום בהפקתם של דודו טסה וניר מימון, ומתוכו התנגנו בתחנות הרדיו "כחולת עיניים", "חיים שלי" וגם "לב כנוע" למילותיו של המשורר שלומי חתוכה.

לצד הפעילות המוזיקלית שלה, עלמה זהר תמיד הייתה בעלת רגישות חברתית גדולה: היא כותבת בעיתונות בנושאים חברתיים ואקטואליים ובנוסף גם מרצה ומלמדת כתיבה.

בעריכת המשורר פרופ' סמי שלום שטרית.

סיסטם עאלי SYSTEM ALI – במופע חדש

שלישי, 20.11.18, 21:00, קפה תיאטרון בית יד לבנים

אנסמבל שירה רב־לשוני היוצר בעברית, באנגלית, בערבית, ברוסית, ביידיש ובאמהרית.

סיסטם עאלי הוא הרכב משוררים ומוזיקאים יחיד מסוגו, הפועלים יחד למעלה מעשור. ”סיסטם עאלי“ יקראו שירה וישירו שירה בשש שפות – עברית, ערבית, רוסית, אנגלית, יידיש ואמהרית. הם משלבים בטבעיות סגנונות שבין היפ־הופ ומוזיקת גרוב שחורה לאלמנטים של מוזיקה ערבית, צוענית ואף ג'אז ורוק. היצירה שלהם שואבת השראה מאינספור מקורות, החל בפיירוז ושירה מצרית, דרך טקסטים מקראיים ועד להקות צבאיות. הלהקה עוסקת בחיים בפריפריה החברתית, מבלי לפחד לגעת בנושאים כואבים ורגישים בצורה כנה ובלתי־מתפשרת.

שירה בפאבים

שלישי, 20.11.18, 22:30, זרם

לאחר כיבוי האורות באולמות הפסטיבל, הלילה רק מתחיל בפאבים באשדוד, עם הרבה בירה, שירה חופשית ומוסיקה. אל תוך השעות הקטנות של הלילה יעלו אל המיקרופון הפתוח משוררים ומשוררות ויציגו את שיריהם באווירה חופשית, משוחררת ובדיאלוג עם הקהל. אתם מוזמנים לעשות ראפ, ספוקן וורד, להקריא מהמחברת או מהסמארטפון שלכם.

כניסה חופשית! הרשמה מראש: [email protected] או בווטסאפ למספר: 050-7366630

כיתת אומן: לבנת בן חמו מארחת את ישי ריבו

רביעי, 21.11.18, 19:00, אולם מונארט

ישי ריבו – מהיוצרים המצליחים והאהובים בישראל היום, מגיע לשיחה אישית על מוזיקה ויצירה עם לבנת בן חמו, שדרנית גל"צ וגלגל"צ.

ישי ריבו  |  צילום: דודי חסון

זו הייתה השנה של ריבו, כוכב עולה בשמי המוזיקה הישראלית. הוא כבש את הרדיו עם להיטי הענק "לשוב הביתה", "אחת ולתמיד" ו"הנה ימים באים". אלבומו האחרון "שטח אפור" הגיע למעמד אלבום זהב והצטרף בכך לקודמיו שגם הם הגיעו למעמד זה, ובנוסף הוא אף הופיע לראשונה בקיסריה בהופעה שכל הכרטיסים אליה נמכרו שבועיים מראש.

ריבו שיתף פעולה עם שלמה ארצי בלהיט "והאמת", וגם שר בפרויקט של עידן רייכל. הוא ידוע בכתיבתו הייחודית המשלבת ציטוטים ממקורות היהדות: משיר השירים דרך תפילת הנעילה של יום הכיפורים ועד פרשת השבוע. על רקע זה, מרשימה עוד יותר הצלחתו המאחדת בין כל המגזרים.

בעריכת המשורר פרופ' סמי שלום שטרית.

"חרוז מקשת"- פואטיקה אקטיביסטית ואקטיביזם פואטי

רביעי, 21.11.18, 19:30, מרכז פסגה

אירוע שירה המבקש להיות בעצמו פעולה חברתית של מחאה ושינוי. השיר והמשורר כחולייה נוספת בשרשרת הפעילות החברתית לצדק ושוויון בישראל. האירוע ישלב קריאה של שירה מאת משוררים ומשוררות שהם גם פעילות ופעילים חברתיים מרחבי הארץ, עם מוזיקה מקורית מאת להקת סנסיבלה בשירה ספרדית, מרוקאית וישראלית.

בהשתתפות המשוררים: שלי דדון, יורם בלומנקרנץ, ריקי כהן בנלולו, אלברט סופר, גיל אליאס. ליווי מוזיקלי של להקת סנסיבלה: שירה: שרון שחר  |  גיטרה ספרדית: אלירן יוסף. בשיתוף ארגון הקשת הדמוקרטית המזרחית.

"שבבית-שלהם-יעשו-מה-שהם-רוצים" – שירה ודראג מהפריפריה הלהטב"קית

רביעי, 21.11.18, 21:00, הפירמידה במוזיאון

בפעם הראשונה באשדודשירה יוקדש ערב שלם לשירה קווירית על כל מופעיה- כתובה, מושמעת ומומחזת. השירה הזאת תבקש להביא אל הפריפריה הגאוגרפית רעיונות וזהויות מהפריפריה המינית-מגדרית, כי אנחנו מאמינות ומאמינים שקוויריוּת, כמו שירה, לא צריכה להיות פריבילגיה של תל-אביבים, יהודים אשכנזים.

בהשתתפות: שז, חן קלר, אילי אבידן, סמירה סרייה, AnA TachmenT, ג'נט בלאי, חני כבדיאל, Fluid Snow, יעל משעלי  |  עורכת תוכן: ד"ר שירלי בהר.

"תיקון פואטי: שירה מתחדשת לאור המסורת"- דיאלוג משוררים עכשוויים לאור מסורת ספרד

חמישי 22.11.18, 20:00, קפה תיאטרון בית יד לבנים

בערב השירה יקראו משוררים עכשוויים משיריהם וינהלו דיאלוג על כתיבת שירה צעירה היום, הלחנתה וזמרתה לאור מסורות השירה העברית בספרד וממשיכותיה עד היום

בהשתתפות המשוררים: יגל הרוש, הדס פל ירדן, מיטל קרני ברכה, מיכה ביטון  |  ליווי מוזיקלי: יגל הרוש, מיטל קרני ברכה  |  בשיתוף ארגון "תיקון" – התנועה להתחדשות החברה והתרבות בישראל.

"עד הלום"- שירה חברתית אשדודית

חמישי, 22.11.18, 20:30, אודיטוריום מונארט

משוררים אשדודים ואחרים קוראים משיריהם ומספרים על חוויות ילדות בפריפריה, כמעצבות תפיסת עולמם החברתית, בליווי מוזיקה מקורית מקומית ובהנחייתה של המשוררת והעורכת סמדר שרת.

בהשתתפות המשוררים: יותם ראובני, ניסים ברכה, משה אוחיון, דלית בת אדם, יניב קקון  |  מוזיקה: יניב נחמני, סלבה רודניצקי ומשה אוחיון. בהשתתפות השחקן: דניר ניצן.

"אקופואטיקה"- שירה אקולוגית ישראלית

חמישי, 22.11.18, 20:30, הפירמידה במוזיאון

שירה ירוקה או אקו-פואטיקה היא שירה המדברת בשביל הטבע ולא רק על הטבע, והמשורר הירוק, הנושא את קול הטבע ומדגיש ומבליט את יופיו, גם זועק את כאבו ומצבו העגום. האירוע "שירת הטבע" יעסוק במקום של השירה בשיח הסביבתי-חברתי, וישתתפו בו משוררות ומשוררים שישוחחו על תפיסות סביבתיות ומאבקים סביבתיים ויקראו משיריהם.

בהשתתפות המשוררים: סבינה מסג, רון דהן, מאיה ויינברג, הדר מוריץ  |  בהנחיית המשורר פרופ' עדי וולפסון ובליווי מוזיקלי של נדב דלומי ויוסי שטרית.

"אגדת דשא"- משוררים לאריק איינשטיין

מוצ"ש, 24.11.18, 21:00, המשכן לאמנויות הבמה

במלאת 5 שנים למותו של גדול זמרי ישראל, אריק איינשטיין, נשיר משיריהם של המשוררים שאריק אהב, נתן אלתרמן, אברהם חלפי, ביאליק, מאיר אריאל, יענק'לה רוטבליט, לאה גולדברג. ערב בו נצא למסע מרגש עם השירים שליוו את דרכו האמנותית של אריק איינשטיין, מלהקות הנח"ל, בצל ירוק, גשר הירקון, החלונות הגבוהים עד שיתופי הפעולה עם היוצרים והמלחינים שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, יוני רכטר, שם טוב לוי, יצחק קלפטר ושמוליק קראוס.

רחוב על שם אריק איינשטיין

ראשון, 18.11.18, 18:00, פינת רחוב איינשטיין

רגע לפני ערב פתיחת הפסטיבל, יתקיים טקס שהפך למנהג באשדודשירה: רחוב על שם והפעם ניפגש כולנו ברחוב אריק איינשטיין יחד עם חניכי תנועות הנוער באשדוד ותושבי הרחובות הסמוכים. שלום תשובה ינגן וישיר משיריו של אריק איינשטיין.

מחירי כרטיסים: 20 ₪ – 100 ₪  |  להזמנות ולפרטים נוספים- https://ashdodashira.co.il/

בתמונה הראשית: סמי שלום שיטרית  | צילום: חן בוקר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*