פיצוחי חזי חממה התרחבו גם לסטאר סנטר

פיצוחי חזי חממה התרחבו גם לסטאר סנטר

אתמול, שלישי (11/12/18) נפתח הסניף החדש של ענק הפיצוחים והפירות היבשים חזי חממה והפעם בסטאר סנטר יחד עם שותפו נאור פרי שמנהל בהצלחה רבה גם את סניף גן העיר. זהו הסניף השישי בפריסה ארצית אחרי הסניפים בראשל"צ, פ"ת, נתיבות, ביל"ו והסניף בגן העיר באשדוד.

אירוע הפתיחה התקיים בנוכחות הבעלים חזי חממה שותפו העיסקי רונן שם טוב ונאור פרי שהוא שותף בסניפי אשדוד. נאור פרי שגם חגג יום הולדת 44 באותו היום וזכה לקבוע את המזוזה על דלת הסניף החדש. נכחו משפחה, חברים ומעל-2000 קונים וחוגגים שהגיעו למתחם הסניף החגיגי ונהנו מכיבוד משופע, מוזיקה קצבית ואווירה חגיגית.

הסניף בסטאר סנטר מתפרש על מעל ל-300 מטר בעלות הקמה של 2.5 מיליון שקלים. הסניף הוא הכי גדול  באזור אשדוד, ובכלל בארץ.

מימין לשמאל: רונן שם טוב , חזי חממה, סטפן טויזינגר (מנכ״ל ארנה סטאר גרופ) ונאור פרי.

חזי חממה בעלים: "זו הפעם הראשונה שאנו מקימים סניף שני באותה העיר, זה רק בזכות האמון שיש לנו בקהל האשדודי ובחתך האוכלוסיה שמתחבר מאוד לקונספט שלנו, הסניף בסטאר סנטר הוא מענה לצד השני של העיר לאותו חתך קהל במיקום אחר, המיקום של הסטאר סנטר הינו מיקום אסטרטגי יש חניות רבות, מגוון רשתות שיווק מהשורה הראשונה ואני מאמין שעל כל לקוח שהגענו יש עדיין עשרה שלא הגענו.

אשדוד מתפתחת בקצב מדהים ואיתה גם האוכלוסיה ואנחנו כבר עם הפנים לעתיד, לתת מענה לעיר גדולה יותר. באשדוד יש אוכלוסיה רבה בעלת זיקה לדת ולשבת, הלקוחות שלנו צורכים הרבה פיצוחים לשבת, לאירועים כגון חינות, שבת חתן, אזכרות, חנוכת בית ועוד, ואנחנו כאן כדי לתת את כל המענה ואיכות, בטעם ובטריות הכי גבוהה".

עוד הוסיף חזי: "בסניף הזה יושמו כל הלקחים מסניפים הקודמים, החל מהעיצוב, נראות, נגישות, חווית הקנייה וכמובן בתרמיל המוצרים. לכבוד הפתיחה אנו יוצאים בחודש של מבצעים במוצרים המובילים והאיכותיים שלנו, אני מזמין את הקהל האשדוד להגיע לסניף החדש ולחוות מגוון רחב של צבעים וטעמים, ריחות נדירים, ארומה, טריות ואיכות מוצרים בלתי מתפשרת, רק מי שיגיע יבין…

נאור פרי שמנהל בהצלחה רבה את סניף גן העיר ינהל גם את סניף הסטאר סנטר: "זהו הסניף השני בעיר, התרגשות גדולה מאוד להגיע לקהלים חדשים ולהביא להם את הקונספט הייחודי שלנו במוצרים הטריים והאיכותיים, המקום החדש מעוצב מדהים, מלא בכל טוב, המקום מלא בטעמים מכל העולם שכולם נבחרו בקפידה, הלקוחות שיגיעו אלינו יזכו לחווית קנייה וטעמים בלתי נשכחת. אני כבר 5 שנים מנהל את הסניף בגן העיר ומכיר טוב את הקהל האשדודי שקונה ברוחב לב ולא מתפשר על איכות".

באירוע ההשקה הכנסנו מבצעים מטורפים שלא נראו כבר זמן רב בארץ וימשכו כל החודש על תבלינים פירות יבשים ופיצוחים.

כך לדבריה של הגברת שירלי אלקובי מנהלת השיווק והמותג של רשת חזי חממה. אנחנו מזמינים את תושבי אשדוד והסביבה ליהנות מחוויית קניה אחרת שירות אדיב ואכפתי. בנוסף תוכלו להצטרף בחינם למועדון הלקוחות שלנו!

*המבצעים תקפים בסניפי אשדוד בלבד. גן העיר והסטאר סנטר.

 

צילום: אבי קקון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*