פינת הסטיילינג החדשה של שני – ״ויהי עור״

פינת הסטיילינג החדשה של שני – ״ויהי עור״

היי לכל קוראי ״אשדוד פור יו״, שמי שני בת 26 ילידת העיר, כיום לאחר תואר ראשון בניהול ובפקות אירועים. מעבר לכך סיימתי לימודי סטיילינג במכללת מרים. כרגע עובדת בתחום הנדל״ן ובו זמנית מפתחת את עצמי מבחינת עיצוב אופנה. אז.. אחרי שקצת דיברתי על עצמי תרשו לי לדבר קצת על התחום האהוב עליי אופנה.

אז כן לא תמיד מתאפשר לכולם לעשות את זה הכי טוב שאפשר מודה שגם אני נוחלת כשלונות בימים שאני קמה על הצד ההפוך, אבל כמי שרואה את עצמה מחוברת לתחום לפעמים פריט אחד אופנתי הוא זה שיעשה את ההבדל. כידוע לכם אשדוד היא העיר החמישית בגודלה המונה יותר מ– 230 אלף תושבים שניחנים בידע שלהם באופנה לבוש וסטייל מיוחד! חשוב לנו לתת במה לכל היודעים בדבר ועל כן זכותינו לקבל טיפים שיעזרו לנו לשדרג כל הופעה .

הפינה החדשה שלנו תעסוק בכל נושאי האופנה העדכניים! בתור התחלה, נעסוק בטרנד שכבש בסערה את עולם האופנה ולא עושה רושם שהוא מתכוון לצאת.
העור, עור הוא חומר נטול גמישות ונוטה לתת ברק, הברק בעצם ידגיש כל פינה בגוף, לכן חשוב לי לציין כי באיזורים הלא מחמיאים של הגוף עדיף לא ללבוש עור, ואם מדובר בחצאית/ שמלה אז עדיף שתהיה בצבע כהה, נאמר שחור בורדו או ירוק כהה..

חצאית אסוס טופ שופ מעיר עור רויאל אסוס


אוסיף ואומר כי בד העור בייחוד דמוי עור הוא מאוד אטום וחם, כך שאין לגלוש איתו לאזור יולי אוגוסט אלא לשמור אותו לחודשי הסתיו והחורף הבאים עלינו לטובה..

שמלה פינרט אסוס עדיקה טופ חום

ואם אתם רוצים לעשות ממש, אבל ממש נכון, ככה אמור לצאת לכם (סטיילינג: שני שמואל)

moran

 

ניפגש בשבוע הבא עם עוד טיפ חם !
שני

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*