פינות זולה במחירים זולים מחנות המפעל

פינות זולה במחירים זולים מחנות המפעל

"זולה" היא מילה בסלנג שמשמעותה רוגע ושלווה. קונוטציות שונות נקשרו למילה הזו, אולם יותר ויותר משתמשים בה לתיאור של מקום המהווה פינה שקטה ורגועה שמעניקה שקט נפשי, ולו לזמן קצר. ניתן להיתקל ב"זולות" שכאלה בגני אירועים, בגינות של בתי מלון ואפילו בתי קפה – פינות ישיבה נמוכות, נוחות למראה ובשלל עיצובים וצבעים. מטרתם היא אחת: להעניק למקום מראה מזמין, נוח ורגוע ולאפשר לאורחי המקום רגע של נוחות ושלווה.

בחנות המפעל של חברת 'סביונית' תוכלו למצוא מגוון של פינות זולה איכותיות שישדרגו את השהות שלכם בבית ובגינה. החנות מציעה גם ריהוט לגן, ריפודים והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. חברת סביונית קיימת משנת 1963 ודואגת כל העת לחדש את המלאי וליצור ריהוט ברוח הזמן.

יתרון מהותי ברכישה בסביונית

אחד היתרונות המהותיים ברכישה של פינות זולה, ריהוט לגן וריפוד בסביונית, הוא שהחנות מייצרת את המוצרים ולכן לא קיים פער בין היצרן למחיר הסופי. מגוון הריהוט ופינות הזולה מגיעים במנעד של גוונים וגדלים, בצורות ובטקסטורות שונות וכל אחד ימצא את הזולה שלו בחנות המפעל של סביונית ובמחירים מפתיעים.

הלהיט של פינות הזולה של סביונית

פינות זולה ביתיות הפכו ללהיט בחלל הבית, בחצר או במרפסת. ב- סביונית תוכלו לרכוש פינת זולה למרפסת שמכילה 2 ספסלים בודדים, שולחן וריפודים בעלות 490 ש"ח כולל מע"מ!  פינה זו מקנה מראה יוקרתי ונינוח כאחד, היא תאפשר לבני הבית לארח את חבריהם באופן מזמין ופחות רשמי מאשר אירוח בסלון הבית, ובכלל – מי אינו חולם על חצי-שכיבה על גבי מצע מפנק עם ספר טוב ביד וספל קפה על שולחן סמוך?!

ריהוט הגן ופינות הזולה של סביונית מורכבות מבסיס שעשוי עץ או ראטן, ממזרן עבה מרופד וכריות נוי. הפינה יכולה להיות מורכבת מיחידות בגדלים שונים – יחיד, זוגי או יותר ולרוב מוסיפים להן יחידת שולחן-קפה. בנוסף, תוכלו למצוא בסביונית פינת זולה מלאה שכוללת ספסל זוגי עם שני ספסלים בודדים ושולחן בעלות 760 ש"ח כולל מע"מ בלבד!

ריפוד לריהוט גן וחצר

בתים פרטיים עם גינה הם ללא ספק היעד הטבעי לפינות זולה. על גבי דשא חי או סינטטי, או על משטח מרוצף, תחת הצללה מכל סוג שהוא, זה ממש מתבקש. פינות זולה לחצר של סביונית יכולות להיות מרווחות וזאת בהתאם למספר יחידות הישיבה והשולחן, הכל בהתאם לגודל החצר.

בדירות רבות בבתי-מגורים ישנה מרפסת שמש, בייחוד בדירות המתוכננות בסטנדרט בנייה גבוה. גם למרפסת כזו תתאים פינת זולה קטנה יותר, פינה שתאפשר שעה קלה של מנוחה מעמל היום או רגע של שלווה בשקט של שבת בבוקר.

"סביונית" מחזיקה אתר מקצועי שבו ניתן להתרשם מההיצע הרחב, ניתן גם להגיע לחנות המפעל, להתיישב על הריפודים הרכים , להתרשם מכל הריהוט ולרכוש את פינת הזולה שתתאים לכם בדיוק!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*