פותחים שנה ראשונה בישראל

פותחים שנה ראשונה בישראל

שנת הלימודים החדשה שנפתחה אתמול היתה מרגשת במיוחד עבור ילדי עולים אשר עלו זה מכבר לארץ וקבעו את ביתם באשדוד, וכעת עושים הם את צעדיהם הראשונים במערכת חינוך ישראלית.

בעוד ילדי העולים צעדו למוסדות החינוך, במרכז להורות משמעותית באשדוד התקיימה פגישת עבודה בה נטלו חלק צוותים של מחלקת העלייה והקליטה בעיריית אשדוד,  בראשות גב' דניאל שמלב, רכזי מוגנות ומגשרים חינוכיים הפועלים בבתי ספר באשדוד ומר נתן גרינברג, ראש תחום עולים ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות בהנהלתה של גב' סימונה מורלי.

פגישת העבודה נועדה להדק את קשרי העבודה בין גופים ויחידות העוסקים בקליטת העולים, על מנת לייצר מערך קליטה אופטימלי עבור ציבור עולים ובמיוחד עבור הילדים אשר צריכים להסתגל לסביבת חיים חדשה בארץ חדשה, עם שפה ומנטליות חדשים.

"שיתופי פעולה בין מחלקת עליה וקליטה בעיריית אשדוד לבין הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות, משמשים כמפתח הצלחה לקליטתם של תלמידים עולים חדשים ולקליטת משפחות עולים ממגזרים שונים בעירנו" אומר מר דוד גרדוביץ – מנחה קבוצות הורים ואחראי על ביצוע תכנית גישור חינוכי.

בהזדמנות זו שלוחה ברכת שנה טובה ושנת קליטה מוצלחת לכל המשפחות אשר הגיעו לאשדוד ובחרו לבנות בה את ביתם, ולכל הילדים החדשים שמבקשים להשתלב בחברה החדשה, לרכוש לעצמם חברים חדשים ולפלס לעצמם את דרכם הייחודית בארצם החדשה. שנה טובה וקליטה מוצלחת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*