פותחים עונה שלישית של "מוזיקה בקלנג" – שי צברי

פותחים עונה שלישית של "מוזיקה בקלנג" – שי צברי

המופע של שי צברי פותח עונה שלישית של "מוזיקה בקלנג" סדרת מופעים בקו מוזיקלי חורפי ואינטימי בכל יום רביעי בגלריה של בית אריה קלנגבהמשך צפויים להופיע: עלמה זוהר, איתמר חלוץ, מרק אליהו והצמד אביב בכר והדס קליינמן.

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" נפתחה במאי האחרון ומאז הספיקה לארח להופעות את ישי ריבו, מופע הקצב של אביהו פנחסוב, עידן חביב, מיכה שטרית, נאג' חמדי, את אדיר כוכבי והשורשים, להקת מוצ"ש האשדודית, מאיה אברהם, אתי אנקרי, לצד מאות מבקרים שהגיעו ליהנות ממוזיקה איכותית באווירה הייחודית של בית האמנים החדש בגבעת יונה.

אחרי שבמהלך ארבע השנים האחרונות הופיע שי צברי ברחבי הארץ והעולם עם נבחרת הגרוב של המזרח התיכון וסחרר במות וקהלים, שי צברי יוצא במופע טריו חדש כחלק מסיבוב ההופעות החדש שלו שירוץ בחורף ברחבי הארץ.

הפורמט של הטריו מקרב את הקול החד פעמי של שי אל קדמת הבמה ומותיר מקום להרבה משחק וכמובן, הרבה קצב וגרוב.את הפרויקט "מוזיקה בקלנג" המתקיים במסגרת הפעילות של "החברה העירונית לתרבות" מנהל אומנותית המוזיקאי האשדודי שלום תשובה, העומד בראש ההרכב המוזיקלי Chuva, יוצר ועובד מגיל 20 עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל, ביניהם: מאיר בנאי ז"ל, אלי מאירי ותמנע ברוואר. בימים אלה עובד תשובה על הוצאת הדיסק השני של ההרכבה Chuva

שי צברי הוא בין היוצרים המעניינים של הדור החדש שמשלבים ביצירה שלהם השפעות מוזיקליות מגוונות"- אומר לנו תשובה-" בסיבוב החורף מציע לנו צברי להשתתף במופע איכותי ומגוון של מוזיקה תימנית, בלקנית, אלקטרונית, ערבית, דאבסטפ, פיוטים, לפעמים הכול באותו השירוזה עובד כמו מסיבה.

"בשנים האחרונות עבד שי צברי בצמוד לברי סחרוף, אהובה עוזרי, הדג נחש, ואמנים מובילים נוספים בארץ. במופע הטריו, צברי והרכב ינגנו עיבודים חדשים לשירי האלבום "שחרית" ולשירים חדשים שטרם בוצעו בהופעות. חוליית הקצב העוצמתית במופע הייחודי שכולו גרוב הם ניר מנצור (תופים וקלידים), הוד מושונוב (קלידים) ושי צברי (שירה). האלבום "שחרית" של שי צברי כיכב בשנה שיצא ברוב סיכומי השנה וזיכה את יוצריו בתארים "אלבום", "זמר" ו"תגלית" השנה. "קשה בלילה", "מעלי דממה" ו"אבוא בגבורות אדיר" היו להיטי ענק ו"לווי אותי" היה השיר השני הכי מושמע בארץ בשנה שיצא.

האלבום הגיע למקום השני במצעד אלבומי חצי העשור של "וואלה!".

השיר "שמש" שיצא יחד עם הדג נחש היה ללהיט ענק שמושר בגרונות רמים בכל הופעותיו של שי ואחריו הגיע "אנא, אנא, אנא" גרסת הכיסוי המקסימה ללאונרד כהן.

  • יום רביעי 29.11 בשעה 21:00 ,מכירה מוקדמת 60 ₪. ביום האירוע 70 ₪,
  • בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד.
  • לפרטים ולרכישה: 08-9221883

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*