פורצים דרך: הכל על פרוייקט הספורט החדש של אשדוד פור יו

פורצים דרך: הכל על פרוייקט הספורט החדש של אשדוד פור יו

160 יום בדיוק לפני שתגיע עלינו לטובה שנת 2018, ועושה רושם שלמרות המעצור המקצועי של מדינת ישראל בתחום הספורט, האופן התקשורתי במדינה רק הלך וצמח בשנים האחרונות.

עיתונים, אתרי אינטרנט, ערוצי טלוויזיה, רדיו ועוד מקורות שונים שמציגים עבורנו מדי יום ומדי שעה את כל מה שאנחנו רוצים וחפצים לדעת במה שקשור לענפי הספורט השונים.

רובנו, מה לעשות, די אוהבים את ענפי הכדור (בעיקר רגל וסל), מעטים מבינינו ממולחים בידע על ענפי ספורט נוספים, כשחברים שעוסקים בהם, נראים תחת זווית העין שלנו ככאלה שנחשבים ל"עוף מוזר".

ויש עוד אמצעי  ספורט אגב, שכבר אחד-עשרה שנה מלווה אותנו כמעט בכל רגע בחיים, הפייסבוק.

אומרים על הפייסבוק שהוא נמשל למקרר, מן דבר שאנחנו פותחים אותו או נכנסים אליו גם אם אין לנו כוונה בלהתבשר על דבר חדש.

בתקופה האחרונה הפך הפייסבוק לעוד אמצעי ספורט, שדרכו אנחנו יכולים לשלוט בעקיפין גם על אגודות הספורט השונות, ובעיקר נותנים בהם את דעת הקהל שאנחנו כל כך רוצים להביע.

 

צפו בתכנית הראשונה וקחו חלק בהיסטוריה…

 

כחלק מניסיון לתת לכם, הצופים האשדודים , משהו חדש, משהו שדרכו תוכלו לקבל את המידע על כל ענפי הספורט בעיר, החלטנו באשדוד פור יו לקדם פרוייקט חדש, כזה שיביא לכם מדי שבוע ראיונות לייב ממש כאן דרך הפייסבוק, בהם תוכלו להזדהות ואף להכיר מקרוב את אהוביכם הספורטיבים בעיר.

_TP_1701

אז למה בעצם צריך את זה?

האמת, עדיין קשה לשים את האצבע על מה הסיבה לפריצת הדרך בעידן הפייסבוק בנושא תקשורת הספורט. כנראה שהסיבה העיקרית היא המודרניזציה. לכולנו יש את האפשרות להכנס דרך מכשיר הפלאפון החכם שלנו לאתרים שונים ולקבל איפורמציה, אבל קשה לנו להרגיש את זה מעל פני השטח. יוצא לנו לפעמים לקרוא כתבות שונות על שחקן או אושיית ספורט כזה או אחר, אך לא יוצא לנו באמת להרגיש את הבנאדם עליו אנחנו קוראים, ולגלות את האישיות שלו, ותאמינו לי זה בדיוק מה שחסר.

12644728_1517024341927170_8993276595501041001_n

הספורט בעיר אשדוד:

העיר אשדוד קיבלה בשנים האחרונות את תואר "עיר הספורט של ישראל". אולי בצדק.

לא פחות מ-5 קבוצות כדורגל חורשות את כרי הדשא בעיר אשדוד, הבחירה היא כמובן מועדון ספורט אשדוד שמשחקת בליגת העל ומביאה העירה את המועדונים הבכירים במדינה, סטייל מכבי תל אביב, ביתר ירושלים ומכבי חיפה. יש כמובן את שתי קבוצות האוהדים המרעננות והמלהיבות, מכבי עירוני והאדומים, שבשנה הקרובה עתידות להפגש לפחות פעמיים ולמלאות את כיסאות היציע הישנים באצטדיון היא' עד אפס מקום בליגה ב'. ויש את הפועל בני אשדוד וביתר אשדוד שישחקו העונה בליגה ג'.

msa_pnimi

בכדורסל, הקבוצה שנותנת את הטון כבר כמה שנים היא מכבי אשדוד\באר טוביה. משנת 2010 הדולפינים מאשדוד נחשבים לחברי קבע בליגת הכדורסל הבכירה בליגת העל, ובשנים האחרונות הגיעו ללא מעט הישגים, כולל הגעה לגמר גביע המדינה ומשחק האליפות בעונת 2011\2012, שם הייתה רחוקה 40 דקות מלהביא תואר היסטורי לעיר.

קהל-נשים

מלבד הגברים, גם קבוצת כדורסל הנשים של אשדוד, מכבי "בן" אוצר אשדוד, מביאה אפילו לא פחות כבוד, ומבחינת התארים נחשבת ללא ספק לאטרקציה הכי שווה בעיר.

בשנים האחרונות, הפכה הקבוצה תחת ניהוליהם של טלי קריאף ואורי בן סימון לקבוצה הבכירה בכדורסל הנשים בארץ, תוך כדי כך שהיא מביאה את השחקניות הטובות ביותר, וקוטפות תארים מדי שנה על ימין ועל שמאל.

מלבד הכדורגל והכדורסל, אשדוד גם התפתחה בענף הכדוריד עם קבוצת הפועל אשדוד, שמצליחה לתת פייט בצמרת הליגה המקומית, וזהו רק עניין של זמן עד שנראה תואר גם מענף הכדוריד.

מלבד כך, עיר החוף הדרומית נמצאת בעיצומו של פיתוח בענפים שונים, כגון ג'ודו שמביא לא מעט כבוד באולימפיאדות למדינת ישראל, ובשנה האחרונה אף הוקם מרכז הג'ודו הארצי באשדוד. יש גם את השחייה שהביאה למדינה הרבה כבוד מהשחיין האשדודי יעקב תומרקין, היאבקות שמתחילה לתת את הטון באשדוד, קריקט,טניס, גלישת רוח, ותאמינו או לא, על ליגת ה"מאמא נט" או הכדורשת שמעתם? אם לא, אז סביר להניח שתשמעו על כך בקרוב מאוד.

בתכנית הראשונה, נכנסנו לעולם הכדורגל, והבאנו לכם את בלם מכבי עירוני אשדוד, רועי סבג, ושמענו ממנו את כל הדברים שרצינו בנוגע לקבוצה ולעונה הקרובה. בשבועות הקרובים אי"ה נכיר לכם את שאר ענפי הספורט בעיר. מקווים שתהנו!

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*