פוטו שבעים פלוס.

פוטו שבעים פלוס.

 קול קורא לוותיקי אשדוד בני שבעים מינוס פלוס להצטרף לפעילות חברתית בשפת הצילום במיזם PHOTO IS:VOICE

תכנית PHOTO IS:RAEL מיושמת על בסיס האמונה שלכל אדם בחברה הזכות להציג את עצמו, לשקף את עולמו לסביבה ולומר את דברו באופן ישיר ובלתי אמצעי. זו תכנית ייחודית בה מתנדבים מקנים למשתתף ו/או לקהילה את הכלים בשפת הצילום כדי לממש אמונה זו.

מתנדבינו פועלים ב – 60 קהילות מדימונה בדרום ועד קריית שמונה בצפון : בבתים חמים, מקלטים ופנימיות של נוער ושל נשים בסיכון, אנשים עם מוגבלויות, באוכלוסיות על הרצף האוטיסטי,  בשכונות מצוקה ובחינוך המיוחד.

תכנית ההכשרה מקנה למתנדבים את המיומנויות, הכלים והכישורים המקצועיים הנדרשים על מנת שיוכלו להקים ולהנחות קבוצה בקהילה ובכדי שיוכלו להביא לידי ביטוי את יכולותיהם ולהשמיע את קולם בשפת הצילום. חברי Photo is: voice פעילים חברתיים, מתנדבים ואנשי מקצוע בתחום הצילום, הארגון והחינוך המיוחד ובעלי ניסיון במתודולוגיה של Photo Voice.

המיזםPHOTO IS:RAEL   בשיתוף חברת אדמה אגן והקהילה ומרחב יצירה אשדוד קולט 15 מתושבי העיר לפעילות חברתית בשפת הצילום בקהילות שונות באשדוד. הפעילות החברתית של PHOTO IS:RAEL מתבססת על שיטת PHOTO IS:VOICE.

שמטרתה לסייע לקהילות שונות להשמיע את קולן, למחות, לספר את סיפורן באמצעות צילום כחלק מתהליכי העצמה והתפתחות אישית וחברתית. הפעילות מיועדת לתושבי אשדוד הוותיקים (- 70 +) בחיבורים שבין קהילה ולצילום המעוניינים ליצור מרחב חדש לביטוי עצמי ולשינוי חברתי.

המשתתפים שיתקבלו לתכנית החברתית יעברו הכשרה וליווי צמוד ע"י צוות מקצועי, במהלך תקופת פעילות התנדבותית של בת כ- 3 חודשים. (כשתוצרי הקהילות שתשתתפנה בפעילות יוצגו בפסטיבל הצילום הבינלאומי בתל אביב בנוב׳ 2018).

מה כוללת הפעילות החברתית? הכשרה מקדימה הכוללת שיעורים תאורטיים בצד הדרכה בצילום חברתי בסלולר, ליווי מקצועי, שלושה חודשי התנדבות בקהילות שונות באשדוד, לבוגרי ההכשרה תינתן תעודת הנחיית Photo Is :Voice,סיכום הפרויקט יוצג בתערוכה במסגרת בפסטיבל הצילום הבינלאומי 2018 בתל אביב.

חשוב לדעת כי  ההצעה מיועדת לתושבי אשדוד בלבד, ההצטרפות לפעילות לאחר ראיון אישי, התחייבות והסכם, המפגשים בהכשרה יתקיימו בבית אריה קלנג , רחוב יאיר 2, אשדוד בימי שני בין השעות 10:00-14:0, המשתתפים אשר יתקבלו להכשרה יתחייבו בהסכם כי ישתתפו באופן פעיל ומלא בפעילות החברתית בקהילה.

שפת הצילום, שפה אוניברסלית, חוצה תרבויות ומגדרים, מובנת לכל מאפשרת יצירת גשר של הקהילות המוחלשות בחברה אל הכלל. פוטוויס ישראל מניעה באמצעות שפת הצילום לשינוי חברתי חיובי ביחס החברה אל הקבוצות המוחלשות שבה, מחזקת את הדימוי העצמי של כל אחד מחברי הקבוצה את עושרם הפנימי ואת קשריהם עם המשפחה.

המעוניינים יש לשלוח פרטים למידע נוסף אפשר להתקשר לבית אריה קלנג":  08-922-1883

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*