פאה זולה ואיכותית – יש דבר כזה!

פאה זולה ואיכותית – יש דבר כזה!

שוק הפאות הוא שוק תחרותי ונפוץ מאוד בישראל, בעיקר ביחס למדינות אחרות. הסיבה העיקרית היא כמובן הציבור האורתודוקסי בישראל, אשר נשותיו מעדיפות את השימוש בפאה ככיסוי ראש. מחירי הפאות הם כמובן משתנים, ויש קריטריונים רבים המשפיעים עליהם. עם זאת, לפאה פעמים רבות סטיגמה של פריט יקר ביותר. כאשר רבים חושבים שפאה איכותית תמיד תהיה יקרה. אכן מדובר בהוצאה משמעותית, אך עם זאת חשוב לציין כי פאות זולות ואיכותית קיימות בשוק. רק צריך למצוא אותן.

כמה דברים חשובים על פאות ומחירים:

אילו סוגי פאות קיימים? הפאות השכיחות כיום בשוק מתחלות לשתי קבוצות עיקריות – פאות טבעיות ופאות סינטטיות. הפאות הטבעיות עשויות משיער אמיתי ולעומתן הפאות הסינטטיות עשויות משיער מלאכותי. הפאות העשויות שיער אמיתי הן כמובן העדיפות יותר. ההרגשה שלהן דומה הכי הרבה לשיער אמיתי, וכך גם המראה. לעומתן, הפאות הסינטטיות יהיו רחוקות יותר מבחינת הרגשה של שיער אמיתי ומראה. יש לציין כי הדבר תלוי כמובן באיכות הפאה הסינטטית, כך שככל שהאיכות נמוכה נרגיש ונראה זאת בפאה. לבסוף כדאי להזכיר בהשוואה את עניין התחזוקה. פאות הן דבר הדורש תחזוקה. תצטרכו להשקיע יחסית הרבה בתחזוקה של פאה משיער אמיתי. לעומת זאת, פאות סינטטיות כמעט ולא ידרשו השקעה או תחזוקה כיוון שלא מדובר בחומר טבעי מתכלה בניגוד לשיער אמיתי.

מה משפיע על מחיר הפאה?  בראש ובראשונה, ניתן לציין כי פאות סינטטיות יעלו פחות מפאות העשויות שיער אמיתי. הסיבות לכך הן שהביקוש עבור פאות משיער אמיתי גבוהה יותר והן גם מחזיקות יותר זמן. הקריטריון הבא שמשפיע על מחיר הפאה הוא ההתאמה האישית. ניתן להתאים את הפאות ממש לצורת הגולגולת של הלקוח. כך הפאה תהיה משמעותית נוחה יותר, אך הדבר יתבטא כמובן במחיר. בנוסף, פאה מודבקת תהיה זולה יותר מפאה העשויה מרשת. עם זאת, פאה מודבקת היא נוחה פחות ומחזיקה משמעותית פחות זמן. גם בתוך הקטגוריה של פאות משיער אמיתי יש שוני בין המחירים המושפע בעיקר מאיכות השיער עצמו.

כמה עולות פאות? כמו שציינו בסעיף הקודם, מחירן של הפאות משתנה בהתאם לקריטריונים רבים. חשוב להגיע אל סלון הפאות ולקבל שם הצעת מחיר. עם זאת, ניתן לציין סכומים כלליים אשר ייצגו את מחירי הפאות. פאה סינטטית תעלה כמה מאות שקלים, כאשר הדבר עשוי להתחיל מ-150 ₪. לעומתן, פאות משיער אמיתי יעלו אלפי שקלים.

לסיכום, פאה לא צריכה להיות גזר דין חמור על חשבון הבנק שלכם. הדבר דורש השקעה מסויימת, אך אפשרי ואף מומלץ למצוא סלון פאות אשר מוכר פאות איכותיות במחירים זולים. בקרו במספר סלוני פאות והתייעצו בנוגע לפאות אשר מציעים שם. קבלו הצעות מחיר ובצעו סקר שוק. כך, ובעזרת המלצות שימקדו אתכם, תוכלו להגיע אל המקומות המתאימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*