עריכת הסכם גירושין באשדוד – בשירות אישי עד הבית רק 2000 ש"ח

עריכת הסכם גירושין באשדוד – בשירות אישי עד הבית רק 2000 ש"ח

הגעתם למסקנה שהקשר שלכם הגיע לסיומו ואתם מעוניינים להתגרש? כדאי שתצטיידו בהסכם גירושין איכותי ומקצועי, שיקיף את כל הנושאים הקריטיים ביותר. אופציה אחת, היא להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי שמתמחה בתחום, כאשר כל אחד מהצדדים אמור לשכור עורך דין מטעמו. כמובן שמדובר על תהליך ארוך ומייגע, שעלול להוביל ללא מעט קונפליקטים ולעלות לא מעט כסף. אופציה פשוטה ומומלצת יותר, היא להיעזר בשירות נפלא ופרקטי שמוצע ע"י חברת צוואות עדים. מדובר על חברה מקצועית ומוכרת, המספקת שירות של עריכת הסכם גירושין באשדוד בשירות אישי ומהיר עד הבית. תמורת 2,000 ₪ בלבד, תוכלו ליהנות מהסכם גירושין המותאם ספציפית לנסיבות ולצרכים שלכם.
ישנה גם אפשרות להגיע למשרדנו באשדוד בבניין יוניטרד ברחוב שדרות הרצל 1 ולקבל ייעוץ חינם ועריכת הסכם גירושין ב 1500 ₪ בלבד!

עריכת הסכם גירושין באשדוד בשירות אישי עד הבית – כל היתרונות במקום אחד!

קודם כל, מדובר על אופציה משתלמת וחסכונית ביותר, היות ואין שום צורך לשלם עשרות אלפי שקלים לעורך דין גירושין, במידה ואתם מעוניינים להתגרש בהסכמה הדדית. תמורת 2,000 ₪ בלבד, תוכלו לקבל הסכם גירושין מותאם אישית עד הבית, דבר שכמובן יאפשר לכל אחד לחסוך לא מעט זמן, כסף ועמידה בפקקים. השירות כולל הדרכה אישית והסבר על כל אחד מסעיפי ההסכם, תוך כדי שמירה על אווירה נעימה ונינוחה בבית הפרטי שלכם. ההסכם נערך על ידי עורכי דין מקצועיים ומנוסים המתמחים בתחום הגירושין, אשר מבטיחים הסכם מקיף ויסודי ביותר. אין שום צורך לריב או להיכנס לסכסוכים משפטיים ארוכים, כאשר ניתן לסיים את הקשר בצורה נעימה ופשוטה יותר.

עריכת הסכם גירושין באשדוד – מהם הסעיפים הקריטיים?

כמובן שההסכם חייב להיות מותאם לנסיבות הייחודיות של בני הזוג, לכן הוא אמור להיות מותאם אישית ומנוסח על ידי עורכי דין שמתמחים בתחום. ההסכם חייב לכלול את הסעיפים הבאים:

  1. משמורת על הילדים- במידה ולבני הזוג יש ילדים משותפים, חשוב להסדיר מראש את ענייני המשמורת. סעיף זה כולל את הסדרי הראיה או לחילופין, את נהלי המשמורת המשותפת.
  2. מזונות- סעיף זה נועד לקבוע את גובה המזונות. הסעיף אמור לפרט לגבי סכום התשלום, מועד התשלום וצורת ההעברה שלו.
  3. חלוקת הרכוש המשותף- סעיף זה מתייחס לכל הרכוש שבני הזוג צברו במהלך הקשר ביניהם, כולל נכסים, חשבונות בנק, רכבים, זכויות עסקיות ועוד.

מדוע כדאי להשתמש בשירות עריכת הסכם גירושין באשדוד בשירות אישי עד הבית?

רוב הזוגות בוחרים היום להתגרש בהסכמה, לכן מומלץ להזמין את השירות היעיל והמהיר של חברת צוואות עדים. השירות ניתן על ידי עורך דין שמתמחה בתחום, ההסכם נערך בצורה אישית בהתאם לנסיבות של בני הזוג והוא דואג לאינטרסים של שני הצדדים. ההסכם נחתם בצורה נינוחה ובאווירה ביתית, ובכך חוסך זמן הגעה, עמידה בפקקים וכמובן לחץ נפשי מיותר. תמורת מחיר אטרקטיבי ביותר של 2,000 ₪ בלבד (לא כולל מע"מ), תוכלו ליהנות מהסכם גירושין מקצועי ומקיף ביותר. עורך הדין של החברה יסייע לכם לאשר את המסמך בבית המשפט, דבר שיעניק לו תוקף משפטי. כדאי לציין כי החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית ונעזרת בעורך דין בעל וותק של 17 שנים בתחום. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, אל תהססו ליצור קשר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*