עסקי אשדוד מקדמים את עצמם בגוגל

עסקי אשדוד מקדמים את עצמם בגוגל

אם יש לכם עסק, סביר להניח שיש לכם גם אתר אינטרנט עסקי או מינימום עמוד פייסבוק פעיל שאליו אתם מעלים תמונות, פרטים על מוצרים ושירותים וכן הלאה. יכול להיות גם ששמעתם על קידום אתרים בגוגל – אבל הסטטיסטיקה מצביעה על כך שרוב בעלי העסקים בעיר עדיין לא מנצלים את מלוא הפוטנציאל שיש לגוגל להציע עבורם.

למה קידום אתרים?

דמיינו לכם קניון רחב ידיים, גדול אפילו יותר מהסי-מול, עתיר חנויות בגדים שכולן רוצות שהקונים יגיעו אליהן. במצב בו אף אחד לא יעשה שום דבר, סביר להניח שחנויות הבגדים שיקבלו את תנועת הלקוחות הגבוהה ביותר יהיו אלה שקרובות לכניסות של הקניון. זאת בעוד החנויות האחרות, אלה שנמצאות רחוק מהכניסות, תעמודנה שוממות ואולי אף תיסגרנה.

כעת דמיינו שהנהלת הקניון מודיעה על מכרז חדש במסגרתו כל בעל חנות יוכל לתפוס לעצמו מיקום אחר בקניון. במצב כזה, מה שיקרה הוא שכל בעלי החנויות ישאפו להיות קרובים לכניסות: אלה שכבר היו שם לא ירצו לוותר על ההכנסות מכל הלקוחות שמגיעים אליהם, ואלה שעד היום לא נהנו מתנועת לקוחות בוודאי ירצו להגדיל את הכנסותיהן. במילים אחרות, כל מי שמעוניין להיות נוכח בקניון הזה יהיה מוכן לעשות הרבה על מנת להיות קרוב למוקד התנועה של הלקוחות הפוטנציאליים.

זו התמצית של קידום אורגני: השאיפה לעשות כל מה שצריך לעשות על מנת להיות קרובים לקניון הוירטואלי הגדול ביותר בעולם – כלומר לטפס למקום גבוה ככל האפשר ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל. קידום אתרים הוא למעשה שם כולל לכל הפעולות הנדרשות לשם כך, הכוללות בין היתר חקר מילות מפתח, כתיבה של תוכן איכותי, מתן ערך למשתמש ועוד.

קידום אתרים לוקאלי: אשדוד על הכוונת

יותר משיש בעיר סניפים של רשתות ארציות גדולות, יש באשדוד חנויות של בעלי עסקים מקומיים. בעוד שלא בטוח שמוכר פלאפל יוכל להתחרות בהצלחה יתרה מול רשתות מזון ענקיות, הרי שלמעשה אין לו סיבה אמיתית לנסות בכלל. גם אם יעלה במיקום הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל עבור תושב רעננה שהקליד "פלאפל" בגוגל, אותו תושב רעננה לא יסע עד אשדוד כדי לקנות חצי מנה בפיתה.

המפתח להצלחת עסקים מקומיים הוא קידום אתרים לוקאלי, שנועד עבור בעלי עסקים במיקום גיאוגרפי מוגדר. עסק אשדודי שמפרסם לתושבי אשדוד. כך, כאשר אדם יקיש בגוגל "פלאפל", הוא יקבל רשימת סניפים שנמצאים קרוב אליו – וזהו המקום בו מוכר הפלאפל רוצה להיות כדי להרחיב את קהל לקוחותיו ולהגדיל את ההכנסות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*